воскресенье, 10 августа 2014 г.

поздоровлення з днем народження

Молодість твоя хай не убуде,
А разом з нею -любов і доброта.
Нехай вічним гостем в твоїм домі будуть
Спокій і щастя, мир і теплота!

* * *
Щоб завжди під щасливою зіркою
Вас доля по дорозі вела.
У будинку щоб повноводною річкою Життя спокійно і мирно текла,
Нехай Ваш дім лише друзі відвідують,
Стороною обходять негоди,
Від душі ми добра Вам бажаємо,
Довгого життя, здоров'я і щастя!
* * *
Бажаю забути про хвороби, знегоди,
Здоровою бути ще довгі роки,
Щоб радість дарували Вам люди сповна,
Щоб в серці панували спокій і весна!
* * *
Довгих років і міцного здоров'я,
Молодості, сили, краси!
Хай завжди-не тільки в день рожденья
Виконуються заповітні мрії.
* * *
День рожденья - прекрасна дата,
Не біда, що йдуть року.
Життя настільки светла і прекрасна,
Що не варто сумувати ніколи.
* * *
Бажаємо здоров'я на довгі роки,
Нехай милю пройдуть всі печалі, знегоди,
Нехай радістю, щастям іскряться очі,
І лише від сміху виблискує сльоза.
* * *
З днем ​​народження, моє щастя!
Нехай за вікнами негода, Нехай холодний вітер дме,
Нехай сніжинка поцілує Тебе, мила моя,
В казку дивну ваблячи!
* * *
З днем ​​народження, дорога.
Вітаємо від душі.
Тост підняти за твоє щастя
Ми давно вже поспішаємо.
Нехай ідуть всі негоди
* * *
І печалі всі підуть,
Тільки радість тобі, (ім'я),
Твої роки нехай несуть.
Будь веселою і щасливою,
І красивою, як зараз.
Нехай супроводжує удача
Кожен день і кожен час.
* * *
Вітають Вас друзі,
Ваша дружна сім'я:
Нехай умчатся геть знегоди
І наповнить Ваші роки
Щастя радісного світло.
Щоб в сім'ї панував рада
Та любов, що міцніше сталі.
Ви для нас рід неї стали.
Якщо ми-рідня одна,
Осушимо келих до дна. 
Вітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий