четверг, 15 ноября 2018 г.

Оригінальні новорічні привітання 2019

Я люблю і вітаю
З Новим роком всіх рідних.
Щастя, здоров'я бажаю
І веселих вихідних!

Щоб голівонька НЕ ​​жевріла
Від шампанського, вина,
Радістю зима зігріла,
Чи не згас осередок вогню.

З Новим роком, з Новим роком!
Радість нехай увірветься в цей будинок.
Наваляє нехай воно негараздам,
За зараз і може, за потім.

Нехай кружляти хуртовини веселощі,
Нехай сніжком удача порошить,
Нехай вина нап'ємося без похмілля,
Нехай привітати президент поспішає!

Ось настає мить чудовий,
Привітати я хочу вас всіх.
Адже до нас прийшов сьогодні свято
І за вікном кружляти сніг
Рік новий настає,
І була вся земля.
І обов'язково успіх
У році нас новому очікує.
Сніжинки падаючи не тануть.
Мрії всі збудуться, я знаю!
Благополуччя, любові, достатку.
Я всім нам щиро бажаю.

Новий рік у порога стукає,
Від мене привітання прийми.
Я бажаю мріям твоїм збутися,
Серцю радісно битися в грудях.

Нехай же щастя тебе не покине,
І удача нехай буде з тобою.
Людина рідної ніжно обійме,
І успіх буде нехай тільки твій.

Я бажаю тобі тільки щастя,
Щоб сміх радісний в будинку не замовк,
Нехай тебе не торкнуться негоди,
І перемог нехай ллється потік.

Ось і старий рік пройшов,
За ним примчав Новий.
Дід Мороз мішок знайшов
І взяв подарунки знову.

А Вам бажаю з січня
Свій мішок знайти під ялинкою.
Щоб було в ньому повно добра,
І з надією ємність.

Щоб радість близьких, щастя, світло
Серед подарунків Ви собі забрали.
І дивлячись грудневого снігу в слід,
Щоб все збулося з того, що загадали!

З Новим роком, з добротою,
З новими надіями!
Доля радість хай відкриє,
Яскраву і свіжу.

Будинок наповниться любов'ю,
Ніжністю, затишком -
Щастя дрімає в головах,
Щоб вас огорнути!

Я скажу: під Новий рік
Побажань багато буде,
Побажаю: бог негараздів
Про тебе - хай забуде!

Нехай цвіте щасливий лик
Твій над похмурими буднями,
Нехай навколо на сотні ліг
Свято світиться вогнями.

Я бажаю - річки злата
Нехай течуть в твої кишені,
У цьому - вища насолода,
В цьому житті, без обману!

У цю ніч прийде щастя в твій будинок,
Адже Новий рік - чудова пора,
Кожна мить просочений чаклунством,
І стане в житті більше світла і добра!

Нехай дід Мороз мрії твої виконає,
Подарує радість, море сміху і веселощів,
І твою душу натхненням наповнить,
Щоб життя дарувала тільки яскраві миті!

У цей Новий Рік бажаю
Щастя, радості, успіху,
Більше яскравих, соковитих фарб,
Друзів нових, море сміху.

Нехай весь рік твій погляд палає
Жарким сонцем, теплим літом.
Нехай весна в тобі гуляє,
В цей білий зимовий вечір.

Новий рік нехай принесе
Нових благ тобі потік,
І зарплата нехай не знає,
Що таке «стелю».


Сніжинка нехай бажання виконає,
І радість хуртовиною принесе.
Любов'ю серце знову наповнить,
І казкової удачею замете!

Загадай заповітні бажання,
Відриваючи календаря останній листок.
Нехай більше не коливання,
І в Новий Рік проведе ангелок!
Зображення з Новим Роком 2019

Комментариев нет:

Отправить комментарий