суббота, 18 ноября 2023 г.

З новим роком вітання 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Новий рік, Новий рік,

Скільки радості несе!

Віра в диво і надію,

Що нічого не буде те саме!


Це буде краще і легше

Все буде приємніше навколо

Буде щастя і удача

Зрештою, не може бути інакше!


Я хочу побажати на новий рік

Багато щастя і хороших чудес.

Нехай радість прийде до вас довгий час

І дайте мрію на небо.


Нехай все, що вони хотіли

Швидко здійсниться в новому році,

Тільки добре у вашій долі,

І більше - зірка на долоні.


Щасливого Нового року

Я з усієї своєї душі.

Бажаю тобі щастя, радості

Санта Клаус вже поспішає.


Він дасть вам здоров'я,

Сонце, енергійність і сила.

Щоб додати новий рік,

Все, що всі просили.


А також успіх у житті

І удачі щогодини.

Повага від коханих,

І взаємна любов до вас.


Нехай він дає новий рік приємні сюрпризи

Нехай задовольняє бажання та примхи,

Здоров'я зміцнить і поповнить гаманець,

І щодня і година нехай він наповнюється радістю.

Нехай він спокутує щастя, все одно посилайте любов,

І неприємності та негаразди з ним заберуть.


Нехай Новий рік несе

Радість і удача

Дельон турбот

І добро - розподіл.


Сніжна -біла чистота

І в душі і в будинку.

І блискуча красуня,

І розум до неї - це флеш.


Нехай він замінить новинку

Старі сумніви

Нехай чудеса розвіяться

Дурні переконання.


Напередодні Нового року всі вірять у чудеса,

Той факт, що казка здійсниться.

І старий, і молодший, що трохи покриває очі,

Під ялинкою вони зроблять бажання.


Я хочу побажати вам нового року,

Щоб пройти всі свої заповітні мрії.

Щоб життя було без проблем і без проблем,

Візьміть мого друга з серця побажань.


Здоров'я, радість, посмішки та тепло,

І сміх щиро до, так, більше.

Нехай новорічний поїзд з магії,

Це буде поруч, але довше.


Вітер грає, а сніг крутиться,

І Новий рік входить до Зимового саду,

Бажаю, щоб ви розчинялися, весело,

І в вихорі вальсу для зустрічі з канікулами!


Нехай новий рік, як казка, на порозі,

На світанку з півночі він поновлює

Він залишить багато подарунків у дверях:

Успіх, любов, радість від радості!


Бажаю тобі удачі та процвітання

Опалював ваш будинок комфортом і теплом до

У вашому серці все було в порядку

І всі мрії здійснилися за столом!


З новим роком вас, друзі:

Мир, радість, тепло

У цей день ми бажаємо вам

І від душі вітаю!


Ви втілюєте свої мрії

Живіть багато, щасливо.

І знати, як мріяти

Втілити свої бажання.


І бути здоровим, бути,

Ви не забуваєте про свою сім'ю.

Нехай яскрава любов

Це буде винести вашу кров.


Казкова казка, яку слід відвідати, стародавній, лісовий

Приходить до вас на новий рік, нехай

Любов прийде до вашого будинку великим,

Разом з ялинкою, щастя увійде в будинок!


Нехай хуртовина крутиться над дахами,

Світ оповитий зимовою тишею,

Я бажаю: нехай у вас є новий

Світло в душі, як сонце, золото!


Я бажаю, нехай діти сміються,

Літо в серці відбудеться в січні,

Нехай зірки для вас і ночі

Блиск, щастя чекає у двері!


Нехай завжди здоров'я та процвітання

Це буде багато, щоб не зайняти,

І жити щедро, не озираючись назад

Щоб отримати радість від життя!


Напередодні Нового року є спеціальна сила,

Вона знає, як виконати наші бажання!

Тож поспішайте в чарівну годину під ялинкою

Заповітне бажання зробити ціле серце!


Не вілла на канарці, не сумка з мільйоном

Не в них, повірте, щастя всього життя складається!

Любов і вірна дружба, здоров'я та увага

Досить жити щасливо колись!


Українська вітальна картинка на Новий рік 2024

Комментариев нет:

Отправить комментарий