четверг, 17 ноября 2016 г.

Привітання з Новим Роком 2017 Друзів у віршах

Нехай в будень, і в свято
Буде вкусною їжа!
Нехай не буде марних слів
Між нами ніколи!
Нехай навіки у нас в склянках
Не видніються краю!
Ну, за щирих і завзятих!
З Новим роком вас, друзі!


В Новий рік, як би не було це банально,
Нам і сумно і весело, серце ж одне!
Що б всі неприємності були забуті,
Є лише один рецепт, - пити з друзями вино.
Що б ми перестали рахувати свої роки,
що б ви хорошели все, день від дня.
Піднімаю келих я. Забудемо негаразди!
З Новим роком, хлопці, і вас, і мене!


Друзі, з Новим роком ми вітаєм,
Здоров'я, любові, процвітання бажаємо.
Нехай життя складається лише з радісних днів,
І місця не буде страждань в ній.
Нехай прийдешній рік приносить щастя,
Нехай у ваш дім приходять бажані гості,
Сміх дитячий лунає, вам зігріваючи серця,
І буде вдалою будь-яка затія.


З Новим роком, дорогі,
Мої милі друзі!
З новим майбутнім, рідні,
Вас поспішаю привітати я!
Нехай над вами сонце світить,
Зігріваючи вас теплом!
Треба відзначити свято так,
Пам'ятати щоб весь рік про нього!


Рік непомітно пролетів,
Я вітаю Вас друзі!
А щоб душу свято грів,
Не пошкодуємо ми «сировини»!
Шампанське тече рікою,
Куранти напоготові!
За новорічної суєтою,
Мої друзі всі в зборі!
Щиро побажаю Вам,
Здійснитися усім мріям,
Любові вселенської і добра!
З прекрасним роком всіх, ура!


Сніг кружляє і лягає
Новий рік до нас у двері стукає,
Принесе нехай мерщій
Щастя, радість для друзів!
Щоб турботи і печалі
У новий рік з собою не брали
А залишили їх все
У минулому, як далекому сні!





Поки не в майонезі наші особи,
Поки не стукне пробка в чийсь очей,
Хочу, друзі, я з вами поділитися
Тим, що задумав нині я для вас.
Давайте ми злегка поколобродим,
Давайте ж по-доброму гульнемо,
Один одного вітаючи з Новим роком -
Щоб завтра поздравляться з новим днем!


Нехай вас деньки веселять!
Нехай сніжинки, кружляючи хороводом,
Тільки радість вам життя обіцяють!
Дорогі друзі! З Новим роком!
Поздоровча листівка з Новим роком 2017 у віршованій формі

Комментариев нет:

Отправить комментарий