четверг, 17 ноября 2016 г.

Вірші для Друзів з Новим Роком 2017

З Новим роком, друзі, вітаю!
Разом з вами вже багато років.
Дружимо ми, і я точно знаю,
Міцніше дружби на світі немає.
Я бажаю вам щастя, усмішок,
Радий, що ми знову всі зібралися,
Разом ми не допустимо помилок -
Нашу дружбу перевірила життя!


Гілки ялинки, троянди аромат,
Подарувати вам у Новий рік я радий!
Не зможу тільки я вас побачити:
Занадто далеко ви, любі друзі!
Краще не сумуйте в цей Новий рік,
Радості він багато нині принесе.
Будуть і тривоги, тільки не соромитись,
В майбутнє далі треба всім дивитися.
Посміхніться радісно, згадаєте мене.
З Новим роком, любі, далекі друзі!


Друзі, знову прожитий разом рік,
І можна знову підбивати підсумки -
Ми всі здорові, радісні, бадьорі,
І пройдені складні пороги.
І нехай так буде в новий Новий рік,
Нехай не буде навколо нас негоди,
Нехай дружба і любов нас береже,
А в домі кожного хай буде мир і щастя!


Запалюють гірлянди, лунає феєрверк -
Так навколо світло і ясно, ніби світло і не потьмянів.
Новорічні подарунки приготували ми вам -
Їх подаруємо ми сьогодні нашим дорогим друзям.
Зі словами-поздравленьем ви прийміть від нас
Під загальне веселощі в цей новорічний час.
А в комплекті пожеланье бути щасливими весь рік,
Віримо, буде він вдалим - всім вам дуже пощастить!


C кожним роком Вас усе менше
Ось таке життя зараз.
І тому хлопці
Так ціную друзів я в Вас.
З Новим роком вітаємо,
Я хочу всім побажати,
Щоб рік, що настає,
Зміг Вам краще всі дати.
Щоб всі були здоровими,
Щоб забули про лікарів,
Щоб ми зустрічалися частіше -
Адже з друзями веселіше.
Щоб у всіх на особистому фронті
Ідеальний статус був,
І до кар'єри і роботи
Не охолов запалу запал.


Друзі! Настане скоро Новий рік.
Забудьте старі печалі,
І скорботи дні, і дні негод,
І все, чим радість вбивали.
Але не забудьте ясних днів,
Златих годин, для серця милих,
І старих щирих друзів,
Яких Ви всі так любили.
Живіть новим у Новий рік!





Без удачі жити не можна!
З Новим Роком Вас, Друзі!
Радості, добра, подарунків,
Життя нового, кращого, яскравою!


Друзі, хай за вікном хурделиця мете,
А найкраще нехай в житті до вас прийде,
Хай щастя не забудеться і мимо не пройде,
Нехай всі бажання збудуться у вас під Новий рік!
Листівка з Новим роком 2017 та Різдвом Христовим

Комментариев нет:

Отправить комментарий