четверг, 17 ноября 2016 г.

Прикольні Коломийки до Нового Року 2017

Дід Мороз, тобі за працю
Буде премировочка:
Два пузатих огірка
Та й поллитровочка!


Я купила собі чаю,
Розгорнула там тютюн.
Дід Мороз, ходи частіше,
Та не бійся ти собак!


Дід Мороза поважають,
Наші діти і народ.
У кожному будинку наливають,
Йому стопку в Новий Рік.


Я милий, ти міленок,
Я кицюня, ти мій кіт.
Ми підемо з тобою під ялинку
Записатися в хоровод!


Дід Мороза я любила,
Дід Мороза тішила.
Щодня йому на ялинку
Півлітрівку вішала!


Я танцювала під ялинкою
І тупала ногами,
З гілок пряники зривала
І цукерки лопала!


Я танцювала, танцювала так
І, плясавши, сбилася.
Дід Мороз такий хороший,
Я в нього влюбилася!


Я зловила зірку
Прямо на долоньку,
Сховала під кофточку,
Щоб дістав Антошка.


У Снігурки білі щічки,
Тоненька талія,
Ручки, ніжки, лікті,
Шийка і так далі...


Я поставлю тобі в ряд
Дев'яносто ялинок,
Тільки не проходь повз,
Дід Мороз, миленочек!


Дід Мороз прийшов піддатий:
«Де Снігуронька»? кричить.
«Я хочу її засватать»,
Кулаком об стіл стукає.


Я стояла біля віконця
І дивилася в стелю.
Дід Мороз приніс подарунок,
А кошеня поволік!


Дід Мороз з Снігуронькою
Ходять всюди разом.
У кожному будинку наливають
Грамів їм по двісті!


Попляши-ка, Дід Мороз,
Вибивай дощечку!
А не трусишь —
Приходь Ночию на піч!


Як Снігурку в білі щічки
Цілував я до ранку —
Не втекла, не послала,
Не розтанула! Ура!


Подивіться, Дід Мороз,
Святково одягнений.
Він подарунки нам приніс,
Пряники, цукерки.


Наряжуся я Снігуркою
І усядусь в тарантас.
Буду їздити по селі
Добрим людям напоказ!


При будь поганій погоді,
Навколо ялинки хороводи.
Дід Мороз приходить сам,
Роздає подарунки нам.





Старий Дідусь Мороз,
Чіплявся до Снігуроньці.
Дошкуляв її до сліз,
Подкрадался до спіднички.


Звикайте умноженье
Перевіряти поділом.
Охолоджуйте горілку перед
Зловживанням.


Що стоїте, руки в брюки,
Наливайте чарочки.
Відігрійте хоча б руки,
У своїй Снігуроньки.


Запросила Дід Морозу,
Старого склеротика.
А його цікавить
Зовсім не еротика!


Я - весела Снегурка,
Пограю з вами в піжмурки,
Але боюся напитися чаю -
Від гарячого растаю.


Дід Мороз такий гарний,
Я в нього влюбилася.
Якщо б я була бурулькою,
Для нього б разбилася!


Ах, як з Дідусем Морозом
Хочу познайомитися!
Краси моєї не вистачить —
Самогоном доплачу!


Дід Мороз-то, от біда
Борода По коліна.
Нікуди діватися —
Лізе цілуватися!
Унікальна картинка з Новим роком Півня 2017

Комментариев нет:

Отправить комментарий