суббота, 4 марта 2017 г.

Смс-поздравления с 8 Марта 2017 прикольные

Будь завжди шикарною і безтурботним,
До біса всі домашні справи,
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка жінка пройшла!"
Макіяж не забувай, звичайно,

Навіть якщо ти йдеш додому,
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка дама, Боже мій!"
І ще одна порада доречний:

Іноді рюмашечку прийми,
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка баба, чорт візьми!"

Веселі привітання з 8 Березня

* * *

Ще в полях біліє сніг, ще дерева голи,
А ненормальна людина, причому чоловічої статі,
З ранку прагне за квітами...
Що нині? Здогадайтеся самі!

* * *

Навряд чи сьогодні мене хтось впізнає:
О шостій я встану і швидко вдягнусь.
Я квіти, кохана, тобі назбираю!
Не знаю о котрій тепер повернусь...

ЧИТАЙ ТАКОЖ:
Вірші про маму на 8 березня російською та українською мовою
* * *

Щоб руки боліли, тільки від квітів
Губи - від поцілунків,
А тіло - від кохання!

* * *

У зубах - підсніжник,
В руці - пляшка,
"Тебе вітаю
Зі святом, жінка!"

* * *

Моя подруга люба!
В День жіночий я тобі бажаю,
Щоб не ламала ти нігтів,
Щоб про нещастя забула,
І щоб в своїй сумочці
Помаду відразу знаходила!
Прикольная открытка бабушке на 8 Марта

Комментариев нет:

Отправить комментарий