пятница, 3 марта 2017 г.

Вірші та прозі на 8 Березня

асно дратуючи Вас.
Давайте назавжди вирішимо:
Сьогодні, завтра і надалі,
Чоловіки, бережіть жінок,
Щоб вони зберегли чоловіків.
#

↑66%↓з 21 голосовОтправить 27 Дек 2012 року
Автор: 2
Весняний день, один з багатьох,
Але він важливіше всіх інших,
Так як є запорукою
Великої і щирої любові.
Квіти, подарунки і цукерки,
Сьогодні усе для милих дам,
Нехай різнокольорові ракети
Сяють в небі, тут і там.
Удачі, радості, везіння
Ми від душі бажаємо Вам.
Щоб класним був настрій
Наллємо і вип'ємо по 100 грам!
#

↑68%↓з 16 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Тетяна Чернова
Мила Світлана
Сонечко моє
Немає тебе прекрасніше на світі ні кого
Немає тебе прекрасніше Светланочка моя.
Самоя кохана ти Світла для мене!
#

↑60%↓з 41 голосовОтправить 29 Січ 2016 року
Автор: Сергій Симонов
О, Жінки!
Я Вас люблю без пам'яті
І не можу, зізнатися, встояти,
Коли Ви мене з ніг з посмішкою валіть,
І я готовий любити Вас і страждати.
#

↑65%↓з 23 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Життя, немов втілена мрія:
Все є в тобі - і розум і краса!
І я бажаю, щоб спокійна і світла
Тебе дорога до щастя привела,
Щоб доля удачу подарувала,
Щоб вічна весна в душі панувала.
#

↑72%↓з 11 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Нехай негаразди життя пролітають повз,
Як струмок весною хай грає кров!
Я тобі бажаю бути завжди коханою
І в будь-які роки відчувати любов.
#

↑72%↓з 11 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Нехай відблиск зимовий ще не згас,
Але повітря стає непевним.
З Жіночим весняним святом Вас,
З першої весняної посмішкою!
#

↑72%↓з 11 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Ви чарівні входите сни,
З вами доріг, великий щогодини.
Вітаємо з Днем Нової Весни,
Наші милі женьщины, вас!
Життя ви даруєте, вчіть знову
Ви того, що лише мами дають,
Ви народжуєте в серці любов
І у душі створюєте затишок.
Ми бажаємо серед бурхливих днів
Вам одну нескінченну весни,
Всі кохані, желанней, ріднею
Бути! І бачити щасливі сни!!!
#

↑72%↓з 11 голосовОтправить 18 Дек 2012 року
Автор: Coldman
Пролісок прокидається в лісі,
Променями сонця зігріта вся природа,
І я тобі букет квітів несу,
8 березня, славна погода,
Мила жінка, кохана моя,
Бажаю тобі все, що серцем хочеш,
Тебе люблю, ти мені завжди потрібна,
І тільки кращого по істині ти стоїш!
#

↑59%↓з 49 голосовОтправить 04 Січ 2014 року
Автор: Галина
Хоча про вік жінок і чоловіків говорити не прийняти, і
це означає, що жінка - це сама музика, але кажуть, що самі жінки
розрізняють сім віків: дитина, дівчинка, дівчина, молода жінка,
молода жінка, молода жінка, молода жінка. Я готовий прикластися
до чарочці за вічно молодих і чарівних жінок!
#

↑66%↓з 18 голосовОтправить 11 Січ 2013 року
Сестричка, з 8 тебе березня-
торжеством ніжних весен на серце,
будь веселою, усміхненою, яскравою,
і хай щастя витончено в будинок дверцята
відкриє і скаже: «Привіт,
будь по життю везучою і цей квиток
до удачі прийми, неодмінно,
і відчуй себе Королевою!»
#

↑66%↓з 18 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Таня Я
Давай з тобою займемося ЦИМ.. .
Весняний свято ми відзначимо! ..
а якщо немає і без мене -
ти будеш святкувати одна ...
Бажаю в цей день напитися,
У своїй квартирі заблукати.
Друзів, рідних не впізнавати,
І мужика загнати в ліжко )))
Короткий вірш з 8 Березня на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий