пятница, 3 марта 2017 г.

Привітання з 8 березня

Будь завжди красивою і безтурботним!
До біса всі домашні справи!
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка жінка пройшла!"
І не забувай про макіяж, звичайно,
Навіть якщо ти йдеш додому,
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка дама, Боже мій!"
І ще порада я дам відомий -
Іноді рюмашечку прийми,
Щоб чоловік думав кожен зустрічний:
"Ах, яка баба, чорт візьми!"
#

↑74%↓з 31 голосовОтправить 05 Січ 2013 року
Автор: Котенок
Жіночий свято радості -
День восьме березня.
Додає бадьорості
Витязь всегалантный.
Примушує вірити
В зоряні шляхи,
Де зустрічають радості
Щастя і мрії.
Горизонти світлі
Свято відкриває,
Натхнення нового
Вдосталь додає.
Кожній приділяє
Належне вниманье,
Тому і по серцю
Витязь довгоочікуваний.
#

↑100%↓з 4 голосовОтправить 03 Окт 2016 року
Автор: Віктор Павлов
З 8 березня щиро вітаємо вас, колеги,
Від душі хочемо вам побажати,
Щоб спільні перемоги і успіхи
Дали нам можливість процвітати!
Щоб у справах житейських і в роботі
Знаходити вміли компроміс,
Вдягалися за останньою модою,
Були леді, тобто місіс або міс.
Щоб було нам в кого закохуватися,
Щоб було нас кому любити,
Вічно залишатися молодими
веселою і насиченою життям жити!
#

↑63%↓з 404 голосовОтправить 04 Березня 2016 року
Автор: Михайло
В цей день поспішаю привітати
Саму Прекрасну дівчину на світі!
Нехай завжди промінчик сонця
Осяває вигляд краси!
Нехай цілий рік,
Як в цей день -
Посмішки, радість і квіти.
Бажаю щастя і любові,
Вони дорожчі всіх подарунків!
І нехай збуваються мрії.
#

↑80%↓з 15 голосовОтправить 22 Гру 2012 року
Автор: Тетяна & Володимир (і мною отредатировано)
Свято жіночий на землі,
І я рідну онуку вітаю,
З 8 березня - всього-всього тобі,
Цілу міцно-міцно обіймаю!
#

↑87%↓з 8 голосовОтправить 16 Березня 2016 року
Автор: Галина
Для тебе, мила,
Всі квіти і вітання.
Будь завжди такою красивою,
Наче сонечко весняне.
Нехай природа прокидається
І струмки біжать вулицями,
Частіше люди посміхаються,
Небо хмарами не хмуриться.
Зі святом, кохана!!!
#

↑87%↓з 8 голосовОтправить 19 Дек 2012 року
Автор: Тетяна Чернова
Весни Вам блакитний і ніжною,
Щасливих днів і радісної мрії!
Хай березень подарує, хоч і сніговий,
Свої посмішки і квіти!
Ще не чутна пісня струмка,
Не ллється жайворонка спів,
Але сонце яскравіше, і крапель
Віщає нам: "Йде весна!"
Йде весна.
І нехай не жарко,
Але разом з нею, як літа тінь,-
Міжнародний жіночий день,
Приходить до нас 8 березня!
Він - свято ласки, краси,
Любові, надії і мрії.
Подруг я вітаю
І бути прекрасніше весни
Від усієї душі бажаю!
#

↑87%↓з 8 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Нехай у цей день 8 березня
підуть турботи геть і суєта
Хай сонечко сяє яскраво
І щоб коханій ти була!!!
#

↑72%↓з 36 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Автор: В'ячеслав
Є багато свят в країні,
Але жіночий день відданий Весні,
Адже тільки жінкам підвладно
Створити весняне свято - ласкою.
Так будьте добрими, простими,
Завжди з посмішкою на обличчі!
Ну словом, будьте Ви такими,
Як личить бути Весні!
#

↑77%↓з 18 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Жіночий свято - особлива дата ,
І я хочу тобі побажати ,
Щоб було життя на радість багата ,
І хотілося любити й мріяти !
Хай що хочеться, те і збудеться ,
Що не хочеться - забудеться !
З 8 БЕРЕЗНЯ !!!
#

↑77%↓з 18 голосовОтправить 08 Січ 2013 року
Автор: Semantika
НЕХАЙ ТВОЄ СЕРЦЕ ЗІГРІЄ ЛЮБОВ,
СОНЦЕ,ВЕСНА ТЕБЕ РАДУЄ ЗНОВУ!
ЩАСТЯ,УДАЧІ,ПРИЄМНИХ ЗВІСТОК,
ЯСКРАВИХ БАЖАНЬ І МИЛИХ ГОСТЕЙ!
#

↑70%↓з 47 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Бажаю вам усього, чим життя багате:
Здоров'я, щастя, довгих років,
Нехай це свято - день 8 Березня -
В душі залишить добрий слід!
#

↑70%↓з 44 голосовОтправить 07 Січ 2013 року
Від твоєї усмішки мені тепліше!
І зізнаюся я в радіоефірі:
Немає тебе прекрасніше і добрішим,
І кохані, і дорожче в цілому світі.
Вітаю я тебе
Мамо, мамочко моя!
У це свято я тобі бажаю щастя!
Будь веселою, молодий
Я тебе люблю БУДЬ!
Я люблю тебе аж з самого зачаття!
Будь веселою, молодий
Я тебе люблю БУДЬ!
І люблю з самого моменту зачаття!
Матуся, з 8 березня!
#

↑71%↓з 38 голосовОтправить 26 Дек 2012 року
Ми, чоловіки, любимо Вас
Сумирних і страптивых, впевнених часом.
Гордих, владних, справедливих, розумних, ветренных игрвых.
Строгих милих, а часом в очах з сумною сльозою!!
Любимо всі ваші капризи, хочемо догодити завжди,
закриваємо на сюрпризи іноді свої очі!
Побажаємо в день весняний багато щастя і добра,
моря радості усмішок і весняного тепла,
від себе ж ми готові слухати вас у всьому завжди!
#

↑67%↓з 70 голосовОтправить 24 Березня 2015 року
Автор: Дмитро Ярцев
Нехай ще не заспівав соловейко,
Не чути його дзвінкі трелі,
Але вже на душі веселіше
Під весняні капели.
І тобі, люба моя,
З побажанням щастя земного
Я готовий замінити солов'я
І, бути може, когось іншого!
Жінкам вітальна картинка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий