воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Короткі вітання з новим роком тигр 2022

 ***


Дізнайтеся в наступному році, радість перемоги,

Нехай сімейна любов велика,

І забрати у Tiecena всіх бід,

І нехай всі жалі залишитися поруч з ним!


***


Нехай він прийде задоволений в цьому році,

І у мене є поквапитися, щоб побажати вам на свято,

Так що були менш порожні неприємності

Так що ви могли б довіряти вашій родині!


***


Я хочу, щоб оцінити і піклуватися про сім'ю,

І кожен член стоїть дуже дорого,

Знати дорогу явно щасливий його

І взагалі, на щастя, і разом жити!


***


Я бажаю вам наземний чудового раю,

Так що ви купаєтеся там в чисту любов,

У мене є багато грошей, я бажаю вам багато удачі,

І так, що в цьому році мрії були виконані!


***


Знайти нову прохолодну роботу,

Так що там гроші платять багато,

А також підібрати шикарну красу,

Так що це не вийшло, щоб бути поганим сила!


***


Нехай це свято дуже яскравий,

І принести кожен з вас подарунки,

Нехай жоден бажання зникають марно,

І будуть найближчі друзі поруч!


***


Нехай тигр удачі струснути вас

Так що удача обов'язково в житті,

І так, що ви були у вашій світлій голові,

Тільки яскраві і позитивні думки!


***


Нехай вам пощастить йти в наступному році

І завжди буде улюбленим,

І починається кар'єра злетить,

І здоров'я сильно буде вам нагороду!


***


Новий, чудовий рік прийшов,

Який тигр принесе нам зі мною

По крайней мере, касовий джекпот,

І все погане, нехай це схоже на сіно!


***


Я бажаю норкової шуби для моєї дружини,

А для дітей позитивного і сміху,

Так що їхні сни частіше

І у вашій кар'єрі великого успіху!


***


Я бажаю вам бути позитивним і здоровим,

І так, що аж голова йде обертом від любові,

Так що тигр приніс вам щастя підкову,

І залишив на порозі вашої двері!


***


Я шепнув мені на новий рік

В цьому році буде проходити під знаком тигра,

І дуже виразно мені, і я обіцяв

Яка доля не поставить з вами з раком!


***


Я бажаю тверезий в новому році, щоб увійти,

Для того, щоб залишитися в ньому адекватної

І, можливо, успіх нового знайти,

Або просто Denefi одновимірно і приємно!


***


Тигр рік вже на нас,

Він бажає дух твердості нам

Так що ми помчали багато,

Так, як не чіпали наші серця тривоги.


***


Рік Tigerka лопнути спокійно

Я приніс багато щастя

Я підтримав роги зла лиха

Час щастя і багатства стали.


***


Прийде tigering в новому році,

Рік закінчується бичачі

Затоплення він копит неприємності,

Нехай все ростуть з вами.


***


Я бажаю вам щастя в рік тигра,

Нехай сміх і радість заливок

Я буду пити коньяк здоров'я

І на обличчі, посмішка буде сяяти.


***


Ми принесемо тигра в цьому році,

Здоров'я, щастя, грошей і удачі,

І ми підемо все це.

І котедж ми купуємо на поставку.


***


Я вітаю всіх в рік тигра

Здоров'я, я бажаю вам щастя

Він принесе процвітання в будинок,

І грошей немає автомобіля.


***


Нехай буде тепло будинку, світло і комфорт,

Нехай діти щасливі на нього,

Чоловік не сердиться, і солодко спить кіт,

І так, що щастя з року в рік!


***


У новому році, кожен хоче, щоб бажати нове життя,

Але це не так погано, засинаю в старій родині?

І так, що кар'єра триває,

Не все, що потрібно терміново міняти!


***


Шлях до року тигра все буде вирішено

Злийте буде щастя під час засніжених,

І нові двері удачі відкриють вам,

Так, що життя триває умиротвореної!


***


Давайте отримати досить і удачі

Скоро Новий рік,

І дивовижні чудеса дивують нас,

І захищає сильно від усіх негараздів!


***


Нехай тигр прийшов до вас з повагою

З милосердям, мудрість, терпіння,

І життя не буде простою, але казкової,

Найяскравіший, легкий, святковий!


***


Сніг у світлі ламп блискіток,

І свято виливається в Nego до дому,

Нехай краще сьогодні трапиться з вами,

І серце вдиху вогню загоряється!


***


Зліва на новий рік трохи

І кожен намагається побажати всім

Так що щасливе життя була дорога

Для того, щоб жити в любові і тіло не пошкодуєш!


***


Ми бажаємо єдності і любові

Так що там було багато турботи і добра,

Так що дуже часто збиралися для чаю,

У будинку є вся ваша велика родина!


***


Нехай рік Tigrenka прикрасити будні

У яскравій, ніжною, холодний колір,

І нехай рік, який прийшов до нас не

Місця для сварок, злочини, проблеми та неприємності!


***


Нехай вони оточують вас по-різному краси,

І причина для сміху буде щогодини,

Завжди вірте в себе і пам'ятати, хто ти

І приймаючи тепло моєї любові до цієї години!


***


Зимовий білий сніг, як алмази іскриться,

І святковий запах буде літати в будинок,

Нехай у вас є все найкраще, як то кажуть,

Все, що завжди є душа, ми чекаємо!


***


Нехай наступний рік тигра,

Буде повний удачі і добра,

І нехай тигр швидко виконати,

Все Чаян ваші, плани і мрії!


***


Нехай любов і хороша знахідка,

Кожен, хто коли-то втратив їх,

Нехай терміново стати надбагатих,

Той, хто раптом струснув в минулому!


***


Нехай ваш під затишного будинку

Ніколи не виходить і не згасає

І нехай ваші діти дорогі,

Я більш часто згадую про вас!


***


Нехай кожен з силою надії

Рік новий, рік, це чудово,

І нехай все Чаяни і потаємні надії,

Tigrenok щедро перетворюється в життя!


***


Я закликаю вас вірити в диво Нового року,

І нехай надія в душі і в домі,

І зобов'язаний

Привітання з Новим роком Тигра 2022 на листівці

1 комментарий:

  1. Я надзвичайно задоволений послугою кредитування містера Педро, і ваші пропозиції допомогли мені отримати дуже хорошу позику на житло. Я буду радий порекомендувати ваші послуги своїм друзям, які шукають позику.” не йдіть нікуди більше, якщо шукаєте позику. містер Педро найкращий. дуже рекомендую його послуги. Найкраще, з чим я коли-небудь мав задоволення працювати, це його кредит із низькою ставкою. ” це зв’язок з містером Педро на всяк випадок, якщо хтось тут шукає позику. WhatsApp: +18632310632. & електронна адреса: pedroloanss@gmail.com

    ОтветитьУдалить