воскресенье, 5 декабря 2021 г.

З Новим роком 2022

 ***


Будь, як тигр, сильний дух,

Крім того, енергійний, сміливий, швидкий і розумний,

Щира, турботлива, неконфліктний,

По-перше у всьому, це чемпіон,

З Новим Роком Вас сьогодні вітаємо

Ми бажаємо вам радості за сто років

Міцна сім'я і друзі найвірніших

І пам'ятайте, такі, як ти, немає більше в світі!


***


Шановний, дозвольте мені привітати з Новим роком,

Ви так і в долі своїх власних істот,

Нехай це буде рік тигра для вас сходу сонця,

Творча Енергія Світанок!

Сильні почуття до вас, думки ясно,

І мрія виконання, які наповнені мріями,

Нехай всі дні цього року буде красиво,

Гідний, продуктивний, щасливі і ясно!


***


Поздоровлення від 2020 другого року,

Я хочу в душі тільки літньої погоди,

Щастя чоловіка, у всіх справах - успіх,

Так, як не зіпсувати ваші плани для вас ніякого втручання!

Так що радість ззаду від заходу до світанку,

Для цього сну, вам потрібно поспішати,

Любов, здоров'я, благополуччя, сміх,

Я хочу все справи, створені в рік Тигра в комплекті!


***


Ви, людина, бажаю в новому році,

Нехай сила тигра йти на вас,

Так що ви могли б почувати себе першим сміливо все, що потрібно,

Для того, щоб завжди ваша тигриця була поруч!

З нею разом пити Vichik

І вони не знали ніяких проблем в цьому житті

Для того, щоб бути щасливим і здоровим, ви,

І виконала всі бажання для його, плани і мрії!


***


Тигр в рік вже давно стукає для вас,

Принагідно 2022, ви вітаю вас,

Крою стіл смачного ваш тигриця,

Завдяки любові і веселого свята, Марк!

Нехай натхнення прийде до вас частіше

І сміх в будинку чується дзвінкий,

Щастя не буде приловчився - справжнім

Нехай що-небудь disinite вам що-небудь!


***


Я бажаю, щоб ви прийшли любов,

У новому 2022 році. Вітаємо!

Нехай пристрасть гонитва в венах крові,

Посмішка з ротом щасливого жевріє!

Я хочу, щоб принести кожен день року

Все, що ви хочете

Так що там було багато енергії, здоров'я і сил,

Для того, щоб виконати всі бажання і мрії!


***


Нехай тигр м'який гід, красиво,

Відкрию цей новий рік для вас,

Кажуть, що справжні чоловіки сміливі,

Тигр принесе величезну удачу!

Нехай це буде продуктивним для вас,

А даремно на вас він не гарчить,

І головне виконання всіх завдань,

Нехай він обов'язково обіцяю!


***


Тигр йде до нас в гості, влада,

Але для людини він не небезпечний,

Зрештою, ви і ваша воля і зусилля,

Ви якось завоювали бичачу один!

Я хочу, щоб ви жили разом з сім'єю

І взагалі поразка не знаю

Радійте кожен день життя

Ідіть вперед і не прийняти вашу позицію!


***


Тигр з його потужністю, тиском і зчепленням з дорогою,

Переконайтеся, що для досягнення успіху вам,

Я хочу мати солодкий рік для вас,

Так що продуктивний і насичений був рік!

Нехай дасть вам силу, мудрість, багатство,

Ви, безумовно, завоювати цей світ,

І прийняти всі печалі і проблеми в рабстві,

Із задоволенням і радістю, в цьому році в прямому ефірі!


***


Тигрова сьогодні вітаю Вас

Він сувора заміна,

Він приносить вам процвітання в бізнесі

І взагалі, він обіцяє дати обіцянку в рік!

Нехай ваш будинок завжди щастя

Нехай ви любите, поважайте домогосподарства,

І ви завжди ставитися до них з любов'ю,

Сильна сім'я наша головна радість!


***


Нехай в цьому році - двадцять другий,

Дам вам у вашій кар'єрі Promotion,

Нехай мій м'який тигр йти додому,

І дати вам сили, зчеплення, швидкість руху,

Нехай ви зводите штрафом всіх планів

І вони будуть видні на самому початку,

Нехай кожен фінал буде успішним,

Для того, щоб насолоджуватися від життя, ви знаєте!


***


В Tiger, рік з вами, я буду щасливий

І багато ідей, плани, перспективи,

Нехай успіх з'являється на час не забути

Ви не людина, ти чистий ексклюзив!

Якщо зміни, тільки найкраще,

І нехай прибуток розмножується в ваших справах,

Нехай початок будь-якої легко працювати,

І завжди вогонь пристрасті горить в очах!


Українська листівка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий