воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Побажання на Новий рік 2022

 ***


Хижі tigrite бути з її ворогами,

Кігті дуже сміливо нехай це завжди в разі,

Але кошеня м'який з сім'єю і друзями,

Тут вам потрібно, щоб приховати це вміло!

Відрізнятися, але зі мною завжди тільки залишитися,

Якщо вам потрібен сильний, якщо це необхідно - мило,

Ніколи не здавайтеся проблемами

Будьте ж молодий, чарівний, гарний!


***


З роком тигра я хочу привітати вас, тигриця,

Став приклад граціозною кішки ви

Нехай все те, що нічні мрії збудуться,

Вентилятори, подарунки, море і квіти!

Нехай новий рік принесе вам великого успіху,

Нехай він тільки завжди говорять добре

Нехай вони заспокоюють і вдома, і в країні

Благополуччя вам, для тигра і тигра!


***


Нехай тигр допоможе вам зрозуміти це,

Нехай засвітитися в небо щасливою зіркою,

Я хочу завжди бути такою кіт з грацією,

І ви ніколи не здаватися на протязі декількох років!

Нехай тигр приведе вас тільки вперед

І зводить натхнення по всьому світу

Нехай він буде щасливим 2022,

І ви залишаєтеся, як чудово і красиво!


***


Нехай це буде красиво в новому році,

Нехай тигр перемог і звершень принесе вам

Даруйте жінкам, справжнє щастя,

Забезпечити вас від страхів проблем і негараздів!

Нехай він буде найпрекраснішим для вас,

Дає теплі посмішки і ніколи не гарчить,

І виконання заповітної своєї мрії,

Бажання, плани і надії ви Промлит!


***


Грізні і владні, йде до вас.

Але, для кошеняти, це не небезпечно

Так ти його дорога, не бійся,

Він буде любов до вас, не хвилюйтеся!

Я бажаю вам жити з родиною

І показати ворог кігтів в разі потреби

Ніколи Segregate, сльози і печалі

Любов, створити і з життя вашого дихання!


***


Нехай +2022 бути смужкою tigerine з їх власним

Оточує вас на дорогі, розкішні хутра,

Нехай він буде удачі tigrin,

І дає кожен день радості і чудес!

Нехай рік приходить з виконавчої мрією,

Зі смаком пригод, зустрічей, перемог,

Нехай всі мрії, які ховаються під лід,

Нарешті побачити це життя світло!


***


Я вітаю вас недавно щасливим

І вам благодать, як Tigrius Я бажаю,

І новий шубу в шафу дорогий і красивий,

І взагалі, щоб життя було щасливим.

Нехай вболівальники цілий автомобіль

І так, що серед них був чемпіоном,

Я бажаю вам міцного здоров'я,

І вічний позитивний, рідкісний талант!


***


Royal, витончена ходьба йде,

Ніколи не знаючи ніяких сумнівів

Tigeritsa чудово, рік сила,

І ви тигриця, ви кішечка, дорогі!

Нехай трапиться з вами все

І все буде залишатися хорошим до того,

Нехай ви приносите любов в цьому році

Не ображайтеся, без зради, без удаваної!


***


Вітаємо вас з тигром новий рік,

Я бажаю вам пестити в душі, сонячна погода,

Радості, пристрасті і почуття unbarrous

І мрії в життя швидко можна досягти!

Я, дорогий, я бажаю натхнення,

І до будь-якого творчості сильного завзяття,

Нехай буде багато планів, ідей, творчих,

Але, головне, люблять, здоровим і щасливим!


***


З тигром року самими яскравим, нові

Будь, дорога, завжди здоровим,

Будьте енергійні, веселий, багатий,

Любить, бажані, молоді та задоволені!

Нехай вам все навколо без дій любити

І гості постійно запрошували в гості,

Нехай мрії і бажання збуваються,

Щастя, мир, сонце, благополуччя!


***


Рік тигра настільки тихо йде,

Що в цьому році ми прогнозуємо

Він каже: більше овочів і вітамінів,

Так що меч гладкий, красивий!

Нехай тигр ваших бажань виконати всі

І любов твоя життя до краю заповнить,

Нехай вам дасть вам здоров'я, ридав,

Так що ви живете красиво і дуже мило!


***


Рідний, я бажаю вам в цьому році,

Тільки радість і солодкі неприємності,

Так що ваш чоловік заробив з успіхом,

І приніс вам пачку нових банкнот!

Нехай він наділений силою тигра,

Stretch буде в ліжку весь рік,

Все буде впевнений, як я хочу,

І я не буду прав - навпаки!


Привітання прозою з Новим роком 2022 Тигра на відкритці

Комментариев нет:

Отправить комментарий