вторник, 18 октября 2016 г.

Новорічні Вітання Дітям у віршах

Знову ми з мамою в тузі і печалі -
Хіба волі сльозам не дали:
Раніше свято хоч разом зустрічали,
А тепер Ви йдете до друзів,
І веселі ваші капризи
Буде хтось інший виконувати -
Вам не надобны наші сюрпризи...
Що ж, не варто на час нарікати,
Хоч і буде все сумно сьогодні -
Спорожнів перш галасливий наш дім,
І знову весь напередодні новорічний
Ми звично удвох проведемо;
І не ляжуть під ялинку цукерочки:
Їх там немає, бо виросли ви;
З Новим роком вас, милі дітки -
Дорослі діти, на жаль!


Білий сніг упав на землю,
Краса, я слів не внемлю,
Все красиво і світло,
Все сяє - чари,
Чекаю подарунків я під ялинкою,
Дід мороз щоб все виконав,
Щоб на ранок м'яч кольоровий,
Був би у мене великий,
Я тягну рукав у мами,
Чуєш передай мабуть,
Хитрий погляд з-під брів,
Принесе, ти не бійся!


Чарівне свято у дітей
Прийшов Новий рік!
І від неймовірних витівок
Кружляє вир
Подій, жартів і вогнів,
Бенгальських бризкає світло,
Так, З НОВИМ РОКОМ, дітвора!
На Ялинку вам квиток.


Заіскрився білий сніг,
Дружним хороводом.
Я хочу привітати всіх,
З новим роком!
Нехай Новий рік принесе,
Дітям всім веселощі!
Тільки радісних турбот,
Щастя з карамеллю!
Дід Мороз здоров'я нам
Міцного подарує!
Всіх на світі тат і мам,
Самі ми привітаємо!


Новий рік! Новий рік!
За віконцем - Новий рік!
З ялинкою та подарунками
Новий рік йде.
Пухнаста ялинка на подвір'ї у нас,
Сріблясті сніжинки
Падають кружляючи.
Дід Мороз веселенький
З подарунками прийшов,
Снігуроньку - красуню
Він з собою привів.
Всі ми взялися за руки,
Встали в хоровод,
З піснями і танцями
Зустрінемо Новий рік.


Ви найкращі на світі
Для нас і взагалі -
Ви просто наші діти,
Хоч виросли вже:
Не стати вам хороводом,
Цукерок не зняти з гілок ...
І все ж з Новим роком
Привітаємо ми дітей -
Здоров'я вам, удачі,
І самих світлих днів,
І земних благ на додачу -
Вони завжди в ціні!
Ці Слова прості
Нехай увійдуть у ваше життя,
І нехай вам ваші діти
Лише радість принесуть!





Запорошена снігом вся земля навколо,
Щоб зручніше саночкам покатати мене,
Щоб швидше свят підійшов черга,
Щоб швидше зустріли люди Новий рік.
Нехай буде радісним кожен новий день,
Нехай мрії збуваються дорослих і дітей.
Нехай яскравими вогнями ялинка горить,
Дід Мороз з подарунками в кожен будинок поспішає!


Нехай сто маленьких бажань,
Сто чарівних вогників
Загоряться над будинками,
Вище зірок і хмар!
Нехай здійсняться мрії
Тієї ж години, коли прийде
У кожен будинок без опозданья
Найкращий Новий рік!

Комментариев нет:

Отправить комментарий