вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Днем Інженера-Механіка

День інженера-механіка потрібен
Корисний і важливий - ми пам'ятаємо його!
Ці вірші адже підтвердження
Вони в честь тебе і праці твого.
Твої Руки і мізки золоті
Звичайно, оцінить будь-який колектив
І тим дорожче, що з нами сьогодні
Свято зустрінеш, собою вшанувавши.
Ми бажаємо тобі залишатися
Прекрасним зовні і міцним всередині
Щоб сучасність тебе не зламала,
Довгі роки ще мастери.


Лінійка, олівець, і ватман,
Ну і, звичайно, голова,
Ось все, що інженеру треба!
Хочемо сказати зараз слова
Про повагу, і в свято
Бажаємо вам успіхів у всьому!
Роботи цікавої, різноманітної,
Вітаємо Вас з вашим днем!


Долю пов'язав ти з механізмами,
І виріс класним інженером!
Зачарував своєю харизмою,
І кращим став для всіх прикладом!
У День інженера поздоровлення
Тобі вимовимо покірливо –
Адже ти заслужив повагу
Своїми знаннями і досвідом!


Ти довго вчився, старався завжди,
Хотів ти стати інженером,
Пройшли непомітно ученья року,
Пройшовши через безліч бар'єрів,
Ти став ким хотів! Вітаємо тебе,
Адже ти інженер геніальний!
Хай радість приносить праця твоя,
Ну і реальний дохід!





Ми далекі від епічних
Од на хвалебний манер -
Лише механічно оголосимо
Спіч для тебе, інженер:
Слався, наш друг многогранненький,
В тебе Все попереду!
З Днем інженера-механіка!
Випити нам изобрети!


З Днем інженера вітаємо вас,
Від усієї душі хочемо ми побажати,
Щоб робота радість вам несла,
І ладналися в житті всі справи!
Заслуги ваші нехай начальство цінує,
І знайте, що ніхто нам не замінить
Вас, дорогий! Хай щастя в житті,
Ну а здоров'я ні на краплю не убуде!


Ти в професії недаремно
Знатним став універсалом.
Ти механік, інженер,
Справжній піонер!
Нехай твої всі розробки
Не зрозумієш без літра горілки,
Але хочу в душі визнати -
Мені таким, як ти не стати!


Вітаємо, інженер!
Ти для нас у всьому приклад,
І розумний, і шляхетний,
І талановитий від природи.
Вітаємо з днем твоїм,
І, звичайно, ми хочемо
Побажати удачі, щастя,
Не прийде нехай негода!

1 комментарий:

  1. приємна інформація тут, я хотів би поділитися з вами всім своїм досвідом, намагаючись отримати позику для розширення мого бізнесу з одягу тут, в Малайзії. моєму бізнесу було дуже важко піти через мою маленьку короткочасну хворобу, тоді, коли я зцілився, мені знадобився фонд, щоб створити його знову, щоб я почав, тому я натрапив на містера Бенджаміна, позикового консультанта в службі фінансування, він запитав мене мого бізнес-проекту, і я сказав йому, що вже маю один, і мені просто потрібна позика в 200000,00 доларів, він дав мені форму для заповнення, і я також зробив запит у мене про дійсне посвідчення особи через кілька днів, коли вони здійснили переказ, і моя позика була надана. Я дуже хочу оцінити їх зусилля, а також спробувати донести це до тих, хто шукає ділові позики чи інші фінансові питання, щоб зв’язатися з паном Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, він також доступний за контактом WhatsApp: + 1-9893943740.

    ОтветитьУдалить