вторник, 18 октября 2016 г.

Привітання з Днем Інженера-Механіка у віршах

Нехай я трошки сьогодні застуджений
Але подарую цей невеликий вірш
Я День інженера-механіка точно
Повинен відзначити звично з тобою.
Свято звичайно за вуха притягнутий
Важливість професії невелика
Датою червоній не стане знову ж
Але пропускати ми не станемо поки.
Нехай наші руки в роботі загрузнуть
Око буде точним, а розум вічно чистий
У цій професії бачив я багато
Шлях був не легким і навіть тернистий.
Але тобі все завжди вдавалося
Міцно тримай ти удачу за хвіст
За інженерів-механіків точно
Перший сьогодні ми піднімемо тост.


З Днем інженера вітаючи
Всіх інженерів славимо ми!
Здоров'я, щастя їм бажаємо,
І нехай збудуться усі мрії!


Інженер-механік може натхненно
Все, що ламалося, полагодити миттєво!
Це майстри з задоринкою, з талантом,
Бути з технікою на "ти", прогресу ад'ютантом!
У свято бажаємо вам успіхів, натхнення,
Щоб відвідувало частіше осяяння.
Якщо світ розсиплеться, ніби багатогранник,
Збере його легко інженер-механік!


Нелегкий шлях ти вибрав для себе,
Адже інженери нині не в пошані.
Але інженером став ти, друже, не дарма,
Відповідально ставитись до роботи,
Тобі завдяки, в порядку
Всі графіки і креслення на місці,
Ми вітаємо тебе з твоїм днем,
Ну і бажаємо щастя честь по честі!





Що зламаємо, ти полагодиш
Або знову винайдеш,
І прогрес на крок ти сдвинешь,
І всі мінуси врахуєш.
Інженер-механік, можеш
Що-небудь винайти,
Чим ледарям ти допоможеш
Лінь на «ні» зовсім звести?


Ти наш російський інженер!..
Не водиш в лазні ти Венер,
До тебе не ходять Афродіти...
Але все ж, в гості загребя,
Доповімо: ми любимо тебе,
Та в міру ми п'яні й ситі!
Нехай цигани не співають,
Співаємо ми самі - гущі, простіше...
З дружиною, з дітьми, щоб був затишок,
Бажаємо! Мир і дружба - з тещею!
І не потрібні тобі дзвенячі медалі,
Ось, Нобелівську премію дали!!!


Як геолог бачить карти,
Ти в машинах знаєш толк.
З відчуттям дикого азарту
Виконаєш робочий борг.
Хай же будуть всі машини,
Що полагоджені тобою,
Термін служити досить довгий,
Не даючи новий збій!


Ти - приклад для наслідування,
Дорогий наш інженер!
Були в житті випробування,
Ти ж подавав приклад,
Як всім нам потрібно працювати,
Вітаємо з Днем твоїм!
Будемо в тебе вчитися,
І спасибі говоримо!

1 комментарий:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. У мене колись були труднощі у фінансуванні мого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить