понедельник, 3 октября 2016 г.

Смс привітання з День захисника України коханому


Немає в тебе ні шаблі, ні і гармати,
Але без артилерійського вогню,
Увійшов в мою долю навіки,
І в житті захищаєш ти мене!
Автор: Anna_Wladimirovna
Нагадаю, милий, у тебе сьогодні свято!
І вдома чекає тебе кохана дружина
Сьогодні у мене в душі пустун
Він все готовий виконати для тебе!
Автор: sabina_
Воїн мого серця, з днем Чоловіків! Хай не висохнуть ріки нашої любові, а зірка щастя світить вічно, не даючи болю ні єдиного шансу!
Автор: Ольга Теплякова
Двадцять третє число в лютому
Підтверджує, що ти — мій чоловік,
Адже тобою я задоволена цілком,
Коли ховаюся за сильну спину.
І я хочу тобі побажати
В житті тільки любов відчувати!
Автор: Ольга Теплякова
Ти справжній захисник, милий!
Чоловік, син, турботливий батько!
Нехай завжди тобі вистачає сили
Охороняти спокій наших сердець!
Автор: Ірина Литвинова
Мій єдиний, з 23-їм лютого! Бажаю, щоб життя текло по твоїм правилам, що не терпить компромісів з боку негараздів і проблем, а удача в усьому потурала!
Автор: Ольга Теплякова
Вітаю, мій захисник!
Батьківщині ти борг віддав!
І бажаю, що б в житті
Мене так само захищав!
Автор: Тетяна Ларіна
День захисника України  на носі
Який я подарунок тобі принесу?
Одягнуся красиво, і ось накрашусь
Тебе твій подарунок давно вже чекає!
Автор: sonehka
Любов моя, солодкий мій! Я сподіваюся, що тебе втішить моя смс-ка, тому що в ній я поспішаю від душі привітати тебе і побажати всього-всього самого чудового! З День захисника України !
Автор: Ann_ika
Хоч і в армії не був ти,
І нехай ти відкосив,
Все одно я вітаю
І люблю, що немає сил!
Автор: Kuspez
Дорогий чоловік мій! Зі святом тебе!
Ти – наш герой, ти – мій чоловік.
Хай світлою буде життя твоє,
А горе й лихо хай проходять мимо.
Автор: sonehka
Коханий! Ти завжди знаходишся поруч, віддаєш мені ніжність, тепло та ласку! Я міцно цілую тебе і вітаю з днем справжніх чоловіків (а ти саме такий і є!), з днем захисника Вітчизни!
Автор: Ann_ika
Як хочеться тебе привітати
Обійняти, сказати слова любові.
Ти мій защитничек, красень.
Тебе я готова любити завжди.
Автор: sagreras00
Двадцять третє лютого
Ніби створений для тебе,
Тому що ти, коханий,
Самий непохитний.
І таким же будеш надалі —

Сильним, грізним як ведмідь!
Листівки з Днем захисника України

Комментариев нет:

Отправить комментарий