четверг, 26 ноября 2020 г.

Красиві новорічні смс привітання з Новим роком 2021 коханому хлопцеві, чоловікові

 Хочу весь рік закоханими очима

Дивитися на твій успіх у всьому блискучий!

Я загадала, милий, під губами

Твоїми мліти від щастя в сто разів частіше! Скопіювати

За вікном завірюха і завірюха,

Новий рік прийшов до нас знову!

Як я рада, що один одному

Подарувала нас любов!


Милий мій, нехай рік прийдешній

Чи принесе тобі успіх,

Нехай він буде найкращим,

Повним щастя і утіх! Скопіювати

Улюблений! Нехай жар каміна в зимову холоднечу розповість про гарячу любов мого серця, весняний шторм ароматів і фарб закрутить твою голову, як вихор моєї любові, смак і аромат літнього персика нагадають про моїх солодких поцілунках, а осіннє чарівність поетично вторить моєму нескінченному "люблю" .скопіровать

Привітання з Новим Роком на ім'я від Путіна!

Поздоровлення з Новим роком! - пісня

Скоро опівночі, Новий Рік,

Вітаю, мій улюблений.

Нехай удача в житті розквітне,

Цілі будуть швидко досяжні.

Блиск кар'єри, жар любові

Висвітлять нехай все дні.скопіровать

За вікном завірюха і холоднеча,

Новий Рік сяє нам вогнем.

Тільки ти мені, милий, потрібен,

Вночі темної, ясним днем.


Мій улюблений, вітаю,

У цю опівночі щиро, люблячи.

Тільки кращих благ бажаю,

Адже душею всієї люблю тебя.скопіровать

Улюблений, з Новим роком! Бажаю тобі знайти прекрасну гармонію і душевну радість, наповнювати життя все новими і новими яскравими фарбами, насолоджуватися кожним чудовим миттю і купатися в моїй любові! Скопіювати

Коханий мій, тебе я з Новим Роком

Поспішаю привітати під курантів бій!

Завжди таким будь сильним і здоровим,

Зірка любові нехай світить над тобою! Скопіювати

Моєму улюбленому герою,

Бажаю не здаватися, йти вперед,

Від щастя щоб не було відбою,

Бажаю в цей Новий рік!


Нехай всі твої перемоги,

Будуть і в наступному році,

І ми, зустрічаючи все світанки,

Будемо нести свою мрію! Скопіювати

Рука в руці - так ми переступимо, улюблений мій, на рік прийдешній. Нехай же рука твоя буде міцною, надійною, очі - люблячими і радісними. Нехай новий рік додасть тобі сили, щоб підкорити всі вершини, а я буду твоєю вірною спутніцей.скопіровать

Як білосніжна, прекрасна заметіль,

Я замету собою всі твої негаразди.

І як волохатою-величава лісова ялина,

Укрию яскравим і щасливим небокраєм.

І в Новий Рік тобі я знову подарую,

Своє безмірно-спекотне «люблю» .скопіровать

Дід Мороз по світу мчить

Трійка замість колісниці.

З привітаннями поспішу

Ось що від себе скажу:


Милий, я тобі бажаю

Прямо тут земного раю,

Нехай у всьому тобі щастить

На десяток років вперед.скопіровать

Поздоровлення на ім'я від Діда Мороза! (Дорослим)

Улюблений, час Новий Рік зустрічати! - пісня

Сьогодні я тобі бажаю неймовірного везіння, приголомшливих успіхів, чудового настрою на весь рік, що наступив. А нам двом - збереження колишніх відносин, адже у нас все просто чудово! З Новим роком, коханий! Скопіювати

Моя улюблена друга половинка,

Мій найніжніший і рідний.

Нехай Новий рік веселою сніжинкою,

Тобі подарує щастя і спокій.

Нехай додасть він ще здоров'я,

А я тебе своєю огорнув любовью.скопіровать

Виблискує ніч-чарівниця гірляндами надягнутими,

Шарудить нарядом святковим і манить за собою.

Брязкаючи вона келихами, як модними браслетами,

Пророкує виконання бажань, милий мій.


У році прийдешньому чекає тебе блискуче видовище:

Там в щастя різнобарвне я пристрасті Поділлю.

Подарунок новорічний ось - сердечко моє дівоче!

Дивись! Воно повністю вкриті написах «люблю люблю люблю!» Скопіювати

Мій улюблений, в ніч чарівну, коли куранти урочисто проб'є 12 разів, я бажаю тобі чудесного втілення всіх сокровенних мрій. Нехай рік, що настає, буде краще колишнього, нехай виконає твої надії і збереже любов в наших серцях.


Побажання з Новим Роком 2021 на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий