четверг, 26 ноября 2020 г.

Красиві новорічні смс привітання з Новим роком 2021 мамі

 Мама, чуєш, хтось в двері стукає?

Відкривай швидше, це Новий Рік.

Разом з ним нехай любов примчиться,

І в душі твоєї весь смуток смахнёт.

Також будь завжди, мамусю, красива,

З серцем повним ніжності і позітіва.скопіровать

З Новим роком, мила мамуля,

З Новим щастям і теплом.

Ось на ялинці вогники блиснули,

Свято запрошуючи в будинок.


Нехай же він, прийшовши до нас сміливо,

Чи принесе тобі удачі, краси.

Міцного здоров'я для душі і тіла,

І звершення для твоєї мечти.скопіровать

Мамочка, з Новим роком! Будь весь рік світлої і ясною, яскравою і незабутньою, усміхненою і радісною, веселою і щасливою, променистою і неповторною, най-най кращої на землі! Скопіювати

Привітання з Новим Роком на ім'я від Путіна!

Поздоровлення з Новим роком! - пісня

Нехай, матуся, збуваються мрії,

Щоб щаслива була відтепер ти!

Ласкаво йде з любов'ю хороводом,

Тебе я вітаю з Новим Роком! Скопіювати

Улюблена мама моя, люба,

Я з року початком тебе вітаю!

Бажаю безмірного особистого щастя,

Зима замете нехай снігами негоди,


Здоров'я міцніше і жити, немов у казці,

Даруючи оточуючим ніжність і ласку,

Нехай рік втілить всі мрії і надії,

А дні стануть барвисті і безмятежни.скопіровать

Новий рік, блискучий зимове свято, нехай подарує тобі, рідна моя матуся, теплоту сімейних відносин, міцне здоров'я, нехай збереже затишок і мир, створений твоїми стараннями для всіх нас, нехай оберігає твої дні і ночі весь год.скопіровать

Моя мамуля, з Новим Роком,

Весь будинок наш тільки на тобі.

З тобою йде все потрібне ходом,

Тепло і радісно завжди в душі.

Любові, здоров'я та в усьому успіху,

Навколо лише щастя, радості і смеха.скопіровать

Моя мамуля, з Новим Роком,

Нехай все навколо тебе запалиться.

І незвичайним хороводом,

Любов зі щастям нехай зійдеться.


Нехай блага все тебе всюди,

Моя рідна, бережуть.

І кожен день трапиться диво,

Даруючи спокій, здоров'я і уют.скопіровать

Улюблена мамуся, ти найчудовіша і добра, тому в Новий рік бажаю залишатися такою ж. А ще побажаю побільше радості, поменше турбот! З самим чарівним святом тебе! Скопіювати

Нехай Новий Рік, красень молодий,

До тебе направить щедрою рукою

Хвилю удачі, радості потік,

Здоров'я сріблястий струмочок

І позитиву яскравий, добрий світло,

Прийми, мамуля, від мене привіт! Скопіювати

Нехай новорічне свято цей,

Тобі, мамуля, радість принесе.

Нехай буде в серці сонце, літо,

Навколо тебе все нехай цвіте.


Удача хай взагалі не покидає,

Супроводжуючи все твої справи.

Любов, турбота наша зігріває,

Адже нескінченно ти нам всім нужна.скопіровать

Поздоровлення на ім'я від Діда Мороза! (Дорослим)

Мамочка, бажаю щастя в Новому Році! - пісня

Мамочка, з Новим роком! Нехай з кожним боєм курантів твоя маленька заповітна мрія стає реальністю, життя наповнюється сенсом, бажанням творити чудеса і заповнити цей світ добром, любов'ю і своїм теплом.скопіровать

Мамочка, цей нехай новий рік

Зустрічами радує, дарує подарунки,

Нехай в будинок достаток, успіх несе,

Весело щоб жилося в ньому і ярко.скопіровать

В Новий Рік нехай з новою силою

Щастя в життя твою увійде!

Мамочка, з мрією красивою

Чари твій будинок знайде!


У це свято чудесами

Нехай виблискує все навколо,

Під твоїми вітрилами

Нехай любов зійдеться коло! Скопіювати

Мила мама! У цю чарівну новорічну ніч нехай дідусь Мороз подарує тобі чудовий букет з хризантем Моне, маків Матісса, троянд Далі, гладіолусів Ван Гога, волошок Левітана, прикрашений метеликами Ленуара, і нехай його нев'януче чарівність радує твою тонку душу довгі щасливі роки.


Безкоштовна вітальна листівка з Новим Роком 2021 з віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий