четверг, 26 ноября 2020 г.

Красиві новорічні смс привітання з Новим роком 2021 татові

 Дорогий мій тато, вітаю,

У цей славний Новий Рік тебе.

Я від щирого серця своєї бажаю,

Посміхалася щоб тобі доля.

Будинки - лада, на роботі - висоти,

У житті щастя, миру, красоти.скопіровать

Буде щастя нехай щільно спресованих

У твоєму житті прийдешній весь рік!

Я любов'ю, тобі адресованій,

Усіх негараздів розтопити можу лід,


І пурхати над тобою, немов метелик,

Чи не втомлюся, турботу даруючи!

Нехай виконає бажання, татко,

Ця перша ніч січня! Скопіювати

Татко! Бажаю, щоб у новий рік тебе оточувало все прекрасне: чуйні люди, гарний настрій, пристойний дохід, цікаве дозвілля. Будь щасливий, здоровий і удачлів.скопіровать

Привітання з Новим Роком на ім'я від Путіна!

Поздоровлення з Новим роком! - пісня

Нехай Новий Рік тобі додасть,

Любові, посмішок, перспектив.

Нехай удача життям править,

В душі цвіте лише світ і позитив.

Нехай йде все вірним ходом,

Рідний мій тато, з Новим Роком! Скопіювати

У будинок входить кроком твердим новий рік,

Нехай він щастя і успіх примножить

І нескінченних справ круговорот

Легко і швидко вирішити допоможе.


Ти, тато, відпочивати не забувай,

На цей час буде нехай і засоби.

Вершини, що намітив, впокорюй,

Нехай завжди до перемог рветься сердце.скопіровать

З новим роком, милий тато! Нових сил тобі і надійного здоров'я, нового натхнення здійснювати благі справи, і нехай залишиться тим самим твоє добре серце, мудрі поради, твоя світла усмішка і вічний оптімізм.скопіровать

Нехай чарівний новий рік

До тебе, мій татко, прийде

З добром, радістю, сміхом,

З удачею і успіхом.

Нехай здоров'я принесе

На кожен день, на цілий год.скопіровать

Дивний свято - Новий Рік,

З ним тебе, батько, і вітаю.

Жити завжди без смутку і турбот,

Я тобі, звичайно ж, бажаю.


Самопочуття на п'ять завжди,

Настрою теж на відмінно.

Щоб була за все спокійна душа,

І достаток був вельми прілічним.скопіровать

Папа! Бажаю, щоб Новий рік зробив тобі приємний сюрприз і в чарівну ніч здійснилися твої найзаповітніші бажання, стали реальністю таємні мрії і нереалізовані плани.скопіровать

Дарує щастя новий рік нехай багато,

Радості, душевного тепла.

І будь-яка далека дорога,

Папа, нехай додому веде всегда.скопіровать

Пам'ятаю дитинство: дороги в снігах,

Дід Мороз в наші двері постукав,

Чомусь в твоїх чоботях,

Та й голос знайомим здавався ...


Багато років вже минуло й тепер

Знову в сніг вбралася природа,

І стукаю я в знайомі двері -

Милий татко мій, з Новим роком! Скопіювати

Поздоровлення на ім'я від Діда Мороза! (Дорослим)

Милий Папа, з Новим Роком! - пісня

Татко! Нехай наступив Новий рік принесе тобі фінансовий і кар'єрний ріст, везіння і успіх в справах, щасливі життєві моменти, чудові і сповнені любові казкові дні.скопіровать

З Новим Роком, татко улюблений,

З новим роком, любий!

Будь завжди такий же сильний,

Найдобріший, чесний і такий,

Щоб пишалися ми тобою, як раніше,

Адже ти наша честь, опора і надежда.скопіровать

У цей Новий Рік тобі, батько,

Я бажаю багато-багато щастя.

Труднощам нехай прийде кінець,

Опинився щоб в успіхів влади.


Всі друзі нехай будуть поруч,

Будинки - мир, спокій і благодать.

Гроші сипле нехай як снігопадом,

Ніколи проблем щоб не знать.скопіровать

З Новим роком, тато! Веселого тобі свята, довгоочікуваних гостей і смачних страв! І лише одного року бажаю такого ж - насиченого радісними моментами, зустрічами з близькими і всілякими приятностями!


Авторська вітальна листівка з Новим Роком 2021 з написаним віршом

Комментариев нет:

Отправить комментарий