четверг, 26 ноября 2020 г.

Красиві новорічні смс привітання з Новим роком 2021 батькам

 Нехай Новий Рік вам принесе більше,

Щасливих і спокійно-тихих вечорів.

Батьки! Живіть радісно, ​​довше,

Серед привітних людей і добрих слів.

У всьому хай оточує ніжно краса,

І загальна нехай виповниться мечта.скопіровать

Рік новий, набираючи оборот,

Подарунки нехай, батьки, несе:

Мішок посмішок, щастя чемодан,

Удачі повний доверху кишеню,


Любові оберемок, жартів хоровод

Днів радісних без ліку, на весь рік.

Щоб було вдома навіть в холоди,

Тепло, затишно, радісно всегда.скопіровать

Дорогі батьки! Нехай блиск вогнів цієї чарівної новорічної ночі розсиплеться на триста шістдесят п'ять іскорок, які наповнять нестримною радістю, дзвінким веселощами, невичерпним щастям, найбагатшим достатком і міцним здоров'я кожен новий день наступаючого года.скопіровать

Привітання з Новим Роком на ім'я від Путіна!

Мамочка, бажаю щастя в Новому Році! - пісня

За нашим святковим столом,

Я Вас, батьки, привітаю:

Нехай смуток залишиться в колишньому,

Успіх і щастя стануть дійсністю.

Бажаю миру без негараздів,

У веселий цей Новий Год.скопіровать

Людей, ніж ви, не знаю ближче,

Мої рідні матуся і тато.

Так радий, коли Вас разом бачу,

Немає кращого для душі бальзаму.


Нехай в Новий Рік же скоріше,

До Вас океани щастя припливуть.

Щоб в будинку стало трохи світлішим,

І засяяло все, як ізумруд.скопіровать

З новим добрим і щедрим роком, любі мої батьки! Нехай принесе він вам мир і любов, подарує міцне здоров'я і життєві сили, виконає найпотаємніші бажання, і все нездійсненні мрії нехай обов'язково сбудутся.скопіровать

Новий рік ялинової лапою

Махає в вікна мамі з татом,

На склі візерунок залишив -

Від мене привіт доставив.

Улюблені, рідні люди,

Нехай весь рік щасливим буде! Скопіювати

Будинок наповнили світлом вогні,

Що на ялинці як зорі сяють,

Мама, тато, рідні мої,

З Новим роком я вас вітаю!


Нехай же ангел від бід вас зберігає,

І здоров'я завжди міцним буде,

Нехай любов світлом життя осяє,

І доля дарує блага на блюді! Скопіювати

Дорогі батьки, в новорічну ніч приймайте мої побажання, що йдуть від серця! Будьте завжди здорові, живіть радісно, ​​а я постараюся діяти так, щоб ви пишалися мною! Скопіювати

Нехай, батьки, весь рік супроводжує

Вас любов, і чути буде в домі сміх.

Не економлячи, добро рік новий примножує

І веде з собою достаток і успех.скопіровать

Заходить Новий Рік тихенько в будинок,

І я вас, мама з татом, вітаю,

Нехай холод і хуртовини за вікном,

Знову тепло, як в дитинстві, обіймаю!


Бажаю багато радості земної,

Любові, що допомагає життя цінувати,

Щоб ви могли своєю добротою

Нас обігріти і ніжність подарувати! Скопіювати

Поздоровлення на ім'я від Діда Мороза! (Дорослим)

Милий Папа, з Новим Роком! - пісня

З Новим роком, рідні мої батьки! Бажаю вам казкових, загадкових пригод і неймовірних, радісних спогадів. Нехай рік буде незабутній і повний всіляких позитивних емоцій.скопіровать

Сім'я моя кохана, рідна.

Прекрасний тато, дорога мати.

Я Вас з душею сьогодні вітаю,

І пару слів хочу Вам побажати.

Нехай Новий Рік, що зайшов в гості,

Вам принесе любові і щастя горсті.скопіровать

Нехай в цю ніч під дзвін келихів,

Під яскравий, охопленої салют.

Раптом щастя голосно, небувало,

З удачею вам на голову впадуть.


Батьки улюблені, рідні,

Нехай буде кращим цей рік.

Доступні будуть блага всі земні,

І променисто-світлим небосвод.скопіровать

Милі батьки! В цьому році побажаю вам взаємної любові, розуміння, терпіння, поваги. Живіть щасливо, насолоджуйтеся прихильністю долі, радійте життю і навколишнього світу.


Побажання з Новим Роком 2021 на відкритці

Комментариев нет:

Отправить комментарий