четверг, 26 января 2017 г.

СМІШНІ І ПРИКОЛЬНІ КОРОТКІ СМС ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА 14 ЛЮТОГО КОХАНОМУ ХЛОПЦЮ

ГОЛОВНА АРХІВ СМІШНІ І ПРИКОЛЬНІ КОРОТКІ СМС ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА 14 ЛЮТОГО КОХАНОМУ ХЛОПЦЮ
Смішні і прикольні короткі смс привітання з Днем святого Валентина 14 лютого коханому хлопцю
СМІШНІ І ПРИКОЛЬНІ КОРОТКІ СМС ПРИВІТАННЯ З ДНЕМ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА 14 ЛЮТОГО КОХАНОМУ ХЛОПЦЮ
Як оригінально привітати коханого хлопця з Днем святого Валентина 2015? Крім класного подарунка не забудь відправити коханій людині смішне прикольне смс привітання з 14 лютого. Набридла романтика? Тоді відправляй одне з цих прикольних коротких смс коханому хлопцеві! Адже День закоханих – це чудовий привід ще раз сказати коханому чоловікові про свої почуття.
22:58 13.02.2015
Прикольні короткі смс привітання з Днем Валентина коханому чоловікові – парубку або чоловікові:

***

У день святого Валентина
Нехай любов тебе наздожене!
Нехай Амур стрілу пошле,
Прямо в серце влучити!

Хай прокинуться почуття ті,
Що перебували в глибині...
Як нескінченність всесвіту,
Нехай любов триватиме вічно!



ДИВИСЬ ТАКОЖ: Топ-8 способів отримати задоволення від орального сексу: подарунок для двох до Дня Святого Валентина 2015



***

В день Святого Валентина, так як свято це наш, вітаю і цілу, багато, багато, багато разів!

***

У день святого Валентина
Є відмінна причина
Знову сказати тобі "люблю!"
І я це кажу!
Нехай променем виблискують яскравим,
Вогнем палають спекотним
Мої ніжні слова.
Милий, я люблю тебе!

ДИВИСЬ ТАКОЖ: 8 яскравих ідей для оригінальних валентинок своїми руками (схеми з фото, відео)

***

Сьогодні свято твій і мій!
День Валентина - всіх закоханих!
Хочу сказати тобі, рідний,
Що бути з тобою хочу виразно!

Ти ласкавий, сильний, красивий -
Справжній ти чоловік!
З святом тебе, мій милий,
З Днем святого Валентина!

***

День закоханих до нас приходить,
Наближається знову.
Всіх, хто любить, не обходить.
Валентинки купувати

Для тебе, кохана, буду
І любов свою дарувати.
Тільки у свято ти посуд
Сам, кошеня, будеш мити!

***

Моя душа як сад весною
До сонця квіт свій простягає,
Вона лиш сповнена Тобою
Життя у собі відчуває!

ЧИТАЙ ТАКОЖ: найромантичніші смс привітання з Днем святого Валентина 14 лютого коханому чоловікові

***

Не просто ти мені подобаєшся,
Тебе люблю я дуже!
Коли ти посміхаєшся,
В мені прям все клекоче!

А без тебе я так нудьгую...
В твою давно потрапила павутину.
І я тебе, коханий, вітаю
Сьогодні з Днем святого Валентина!
Вітання в прозі на день Валентина на картинці коханому

Комментариев нет:

Отправить комментарий