среда, 25 января 2017 г.

Вітання з днем всіх закоханих

Будь щасливий і не змінюйся:
Таким, як є, і залишайся.
Серед життєвих негараздів, перешкод
Ти для мене потрібніше всіх!



Іскорка твоєї душі, що одного разу пронизав моє серце, розбудила в ньому
вулкан почуттів,
з якого виріс вогненна квітка вічно палаючої пристрасті і любові до
тобі, милий!



У день святого Валентина
Вам зізнатися я вирішив,
Що давно Вас полюбив,
Ви мені так необхідні!
Може, станемо ми ближче?
Що зможу, я Вам дам.
Разом краще буде нам.
Я присягаюся, що не ображу!



Я дуже люблю тебе...
Мені хочеться тебе обійняти,
Доторкнутися до тіла твого,
Але ти не можеш цього зрозуміти,
Адже ти не знаєш почуття мого.
Про, якщо б знав ти, як мені потрібно
Твоя увага, любов!
І як мені важко в цьому житті
Без ніжних, милих твоїх слів...



Мріяв я не раз висловити
Все те, що значиш для мене ти,
Шукав неповторних фраз,
Шукав слова, що так багаті,
Але почуттям непідвладна мова,
І взяв я як неминучість,
Що не зможу в слова наділити
Невичерпну ніжність.



В день Валентина, свято всіх закоханих,
Бажаю тобі радісних перемог,
Щасливою будь, здоровою і веселою,
Забувши незгоди всіх минулих років.



Нехай столітті геть піде
І висохнуть моря,
Моя любов тебе знайде,
Коли прийде зоря.
Ти не сумуй, моя любов,
В країні мрій далекий,
До тебе повернуся, і будемо знову
З тобою серед яскравих зірок...
Українська листівка на день святого Валентина

Комментариев нет:

Отправить комментарий