четверг, 26 января 2017 г.

Привітання з днем святого Валентина коханій, дружині, подрузі.

Моє сонечко, не знаю,
Як я жив без тебе.
Про тебе я лише мрію
І люблю одну тебе.
З днем святого Валентина
Вітаю і шепочу –
Ти бажана і улюблена,
Бути з тобою завжди хочу!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

У день святого Валентина
Подарую тобі букет
Поцілунків і обіймів,
Шум весни і сонця світло.
Подарую тобі я ніжність
І красиві слова,
Пристрасті запал і свою вірність.
Як же я люблю тебе!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

День святого Валентина –
Свято щастя і любові.
І сумувати нам немає причини,
Ти в мої очі, поглянь!
В них побачиш ніжний трепет
І моєї мрії політ,
Світлих почуттів моїх безкрайність
І нестримний захват!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Дівчинка мила, сонечка промінчик,
Яскрава зірочка в темній ночі.
Нікого немає для мене в світі краще,
Тільки з тобою хочу бути всі дні.
Нехай для тебе лише снігу розтануть,
Радості, світла тобі і тепла!
Я з днем закоханих тебе вітаю.
Ти – моє щастя, любов і весна!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Я таю сніжинкою в твоїй долоньці,
Хочу бути з тобою сотні днів і ночей.
Я промінчиком сонця до ніг упаду,
Адже жити без тебе я, повір, не можу!
Дорожче і ближче тебе в світі немає,
У нас попереду – багато радісних років.
Ти знай, бути нам разом є сотні причин,
І щастя бажає святий Валентин!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Ароматом яскравим, ніжним
Сповнений це день.
Нехай заметів багато снігових,
Але в душі дзвенить крапель.
З днем закоханих вітаю
І кричу тобі я знову –
Як же щасливий я, рідна!
Ти – мій світ, моя любов!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Хто прекрасніше за всіх на світі
І дорожче мені?
Хто як сонце у житті світить,
Дарує щастя і тепло?
На питання, звичайно,
Є одна проста відповідь –
Лише з тобою я неквапом
Жити готовий хоч сотню років.
З днем закоханих вітаючи,
Кажу тобі я знову –
Моя мила, рідна,
Тільки ти - моя любов!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

В цей день тобі дарую я
Сонця промінь і світло зорі,
Ніжність рук і поцілунку,
Свої палкі вірші.
У день закоханих назавжди я
Ключ від серця подарую.
Моя дівчинка рідна,
Як же я тебе люблю!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Ангел мій, моя дружина
І прекрасна дружина,
Моя вірна подруга,
Ти одна мені потрібна!
Я так тебе люблю!
Знай, з тобою я щасливий.
З днем святого Валентина
Вітаю я тебе!

(Автор: Дементьєва Тетяна)

***

Вихором святковим паморочиться
Нехай хоровод сніжинок.
Вже весна іскриться в променях
І любов з собою несе!
Моя ніжна, рідна,
Ти – чудова дружина!
З днем закоханих вітаю,
Знай, ти дуже мені потрібна!
Вірш валентинка на День святого Валентина коханій

Комментариев нет:

Отправить комментарий