четверг, 26 января 2017 г.

Привітання З днем Святого Валентина - коханому чоловікові

КОХАНОМУ (загадка)

Я в День закоханих хочу загадати загадку:

«Таке маленьке, любить без оглядки,

Тріпоче і стискається часом,

Коли загрожує розлука нам з тобою.


Таке, знаєш, глупенькое чи що,

Стукає сильніше при кожному доброму слові,

І від худих промов надмірно б'ється,

І вірним, все ж залишається вірним.


Воно сумує, коли тебе немає поруч,

Твій теплий голос для нього відрада.

Так що ж це? Як нам бути з відповіддю?

«Твоє серце», - скажеш ти на це.






ЧОЛОВІКОВІ (іронічний)

Все в сердечках, в амурчиках, в стразиках!

Самий солоденький день серед свят!

Ведмедики-бантики, троянди-фрезії,

Привітання та поезія!


А у нас з тобою проза давня:

Не ходили давно на побачення,

Не летіли на зустріч один до одного,

Тим смеша всіх сусідів в окрузі...


Постаріли ми що ль, одомашнились?

Ось і штани, гляди, закошлатились...

Так, не -надцять нам, тільки все ж,

Нікого немає на світі дорожче!


Так що, любий, вставай, одягайся!

Парк улюблений нас давно зачекався!

Прогуляємося, згадаємо минуле!

Полежиш? Дай краще укрою...




КОХАНОМУ

В День Святого Валентина я хочу тобі сказати:

Ти один такий - коханий, я хочу тебе обійняти!

Побажати любові величезною, світлою, чистою і живий,

Щоб кожен день життя поруч йшла вона з тобою!


Щоб все, про що мрієш, виконувалося без праці,

Нехай всі минулі негаразди не залишать і сліду!

Нехай щаслива Фортуна укладе з тобою союз,

Щоб кожен «мінус-мінус» перетворювалися разом в плюс!


Пам'ятай, щоб не сталося на шляхах твоєї долі,

Буду поруч - у годину хвороби або внутрішній боротьби.

Все, чим я тобі корисною в цьому житті бути можу,

Я віддам тобі з любов'ю і від серця допоможу!




КОХАНОМУ

Від усієї душі хочу тебе привітати,

З Днем всіх закоханих, в світлий день зими!

Мені Купідона є за що прославити:

Хвала йому за те, що разом ми!


Тобі я приготую смачний обід,

Свічок запалю, щоб оживити казку,

І покажу, як сильно ти мені потрібен,

І ти зрозумієш, як я можу любити!


Всім серцем бажаю багато щастя,

Удачі, радості, успіхів, доброти!

Нехай Господь береже тебе в негоду!

Нехай все здійсниться, про що мрієш ти!




КОХАНОМУ

Мені здається, зовсім неспроста

Ми святкуємо День закоханих взимку:

Дзвенить мороз, застигла в лід вода,

Пропахло все метелицей-заметіллю...


І серед снігів, холодних цих днів

Подвійно отрадней відчувати, що в серці

Живе, вирує, стає сильнішою

Любов, якої можна відігрітися.


Єдиний, мені дорога кожна мить,

В якому ти і я – одне дихання.

Мені так тепло в твоїх руках великих,

Що я не вірю більше в розлуки.


Нехай наша пристрасть горить живим вогнем,

Нехай нашим почуттям буде все підвладне.

Закоханим серцям завірюха ні з чим –

Поганої погоди немає в оселі щастя.
На день святого Валентина коханому вітальна листівка

Комментариев нет:

Отправить комментарий