среда, 21 сентября 2016 г.

Привітання на Кришталеву (Скляну) весілля (15 років)

Пролетіли дні, ці довгі роки
І Кришталеве Весілля сьогодні у Вас
Збережіть прекрасні ніжні почуття
Що дарували ви довго один одному не раз.
Щоб ремонт був без суперечок кривавих,
Щоб діти слухалися своїх старичків
І в родині був достаток, стабільний і міцний
Щоб не знали ви дна у своїх гаманців.
Вам у п'ятнадцяту річницю одруження
Побажаємо стабільності в усіх справах!
Щоб ви в цей день, настільки прекрасний і святковий
У поздравленьях тонули, ну і похвал!


Кришталь, виявляється, що б'ється предмет,
Але це не про вас, звичайно, немає.
Ви з моєю донькою прожили 15 років,
І життєвий ваш чудовий амулет.
Вже зберігав вас від різних усіляких сварок,
Допомагав забратися вам вже на «бугор».
На «горбі» вас чекало щастя,
Неодмінна там вашу участь.
В цей чудовий, тихий вечір.
Приймай, зять, поздравок!


Ти щаслива 15 років,
Сумнівів в цьому просто немає,
Ти так красива, хороша,
Що всміхається душа!
Один одного ви завжди любіть,
Один одного з чоловіком бережіть,
Дітей гідних виховайте,
І ніколи не сумуйте!


Вечірній чуємо всі ми дзвін,
Гарний кришталевий передзвін.
Для вас сьогодні він звучить,
За 15-річчя вас дякує.
Любов супроводжувала, як стріла,
Всю сила в себе увібрала.
Чи Любите ви один одного вірно,
І дуже ніжно, незабутньо.
Нехай будуть радість і добро,
І в будинку і затишно, і тепло.


Нехай говорять, що важко в цьому житті,
Що багато тут дорожнечу.
Але ваш досвід говорить нам про інше,
Сім'я впевнено йде всім бідам напролом.
Кришталевий дзвін нехай звучить скрізь,
Подарує красу і вашої ж долі.
І нехай родинна осередок буде краше,
Варто завжди на вашій сторожі.
І хай вам щастя посміхається завжди,
Брехня нехай не зустрічається ніколи.
Зумійте з добротою ви життя прожити,
Не треба тільки поспішати.


Дзвенять кришталеві келихи,
А я дивлюсь в твої очі.
П'ятнадцять років зовсім не мало,
П'ятнадцять років тому сказала
Ти мені своє просте «так»!
Ти моя радість, моє щастя,
Хочу з тобою все життя прожити!
Нехай хвилин наш союз напасті.
Клянуся завжди тебе любити!
Букет з троянд і поздравок
Я до ювілею приберіг.


Ми зі скляною річницею вітаємо,
Щоб не розбилося щастя вам бажаємо.
А ми підтримаємо вас і у важку хвилину,
Йдіть тільки ви по гладкому маршруту.
Скло в родині нехай на щастя б'ється,
Любов нехай не переллється.
Хай світлою буде вся ваша життя,
Ти за чоловіка тільки сильно вже тримайся.


Ти любиш мою доньку точно,
І ваші почуття міцні.
Адже у вас кришталеве весілля,
Купіть мерщій садибу.
Ми келихи вам подаруємо,
І скоріше тебе привітаємо.
Зять хороший у мене,
Чудова у вас сім'я.
Я висилаю поздравок,
Відзначимо свято вечерком.


Мій дорогий та коханий!
Кришталевий дзвін минулих років
Не пробіг безслідно повз,
У ньому щастя нашого секрет!
Щасливіше мене немає на світі!
Нехай підростають наші діти,
Ми їм любов передамо
І, може бути, ще народимо!
Мій Поздравок приймай
І слів моїх не забувай!


Сьогоднішня весілля виблискує кришталем,
За цей привід дивний сьогодні ми наллємо,
Кришталеві келихи піднімуться не раз,
І ми будемо вшановувати, сьогодні тільки вас.
Ми вам бажаємо достатку і любові,
Щоб ви медовий місяць на Кіпрі провели,
А після, повернулися в свій чудовий будинок,
І жили дуже дружно і щасливо ви в ньому.


Кращі друзі дівчат — це діаманти,
І не розглядаються тут інші варіанти.
Але деякі люблять і кришталь,
За це я вручаю їм медаль.
А нам потрібно вручити вже багато цих медалей,
Адже ми кращі в цьому світі, щоб всі знали.
Сьогодні я дружину свою привітаю,
І їй сьогодні побажаю.
Я бути щасливою багато років,
І приготую святковий я для тебе обід.
Привітаю я з свадьбою кришталевої,
Ти для мене є рідною.
І подарую тобі я чудовий квітка,
А ти прочитай поки мій ніжний поздравок.


Нехай келихів буде багато
На урочистому столі,
Не прийде нехай тривога,
Ви вже 15 років
Разом прожили, чимало.
Нехай веселим буде будинок!
А трохи скла, мабуть,
Ми на щастя розіб'ємо!


Дорогого Зятя сьогодні я привітаю.
Заслуг його хороших зовсім не поубавлю.
Ти вірний, сміливий, шалено чесний,
Серед друзів у величезному ти авторитеті.
Я подарую тобі набір кришталевий,
Щоб життя було, лише ідеальною.
Кришталевій весілля вашої ювілей,
Нехай краще буде, ніж у королів.
Хоч це невеликий і юморок,
Але ти прийми мій поздравок.


Ми відзначаємо день народження сім'ї,
П'ятнадцять років тому її ви разом створили.
Кришталевий дзвін дзвенить зі всіх сторін,
Нагадує нам він дзвін.
Дзвенить кришталь і піднімає настрій,
А вам бажаємо щастя знаходити лише захват.
Хай в небо шле сюрпризи нескінченні,
Любов і щастя ваше будуть вічними.



Ти став для мене цілим світом,
І одночасно моїм кумиром.
Адже у нас сьогодні свято,
І ти в ньому, як учасник.
Кришталеве весілля у нас,
Я вітаю тебе в цей час.
Ось келихи їх кришталю я купила,
І чайок улюблений тобі заварила.
Сядемо ми з тобою, рідна,
Доторкнешся ти до моєї щоки губою.
Висилаю скоріше поздравочек,
Нехай запам'ятається цей денечек.


Кришталь — крихкий матеріал,
Кожен вже про це знав.
Але ваш союз того опроверженье,
Ви міцніше всіх же — без сумніву.
Ви разом вже... ТАК! 15 років,
Це зовсім ні для кого не секрет.
Вам все сьогодні багато побажають,
І бути щасливими вас заклинають.
Щоб в будинку було багато посмішок і тепла,
Щоб любов вам радість скоріше принесла.
З 15-річною річницею вітаємо,
І всього самого-самого ми вам бажаємо.


У народі часто кажуть.
Що зятеві немає шляху назад.
Коли ти ввійшов у нашу сім'ю,
Дружину любити ти повинен лише свою.
А по-іншому тут вже ніяк.
Ну якщо ви хочете обійтися без бійок.
А взагалі, звісно, ми жартуємо,
Ми нікого бити не будемо
Звичайно з людей. А з посуду,
Ми розіб'ємо купи тарілок.
Як кажуть: «Це все на щастя».
Щоб не було тут життєвих негод.
З кришталевої весіллям зятя ми привітаємо,
Йому сьогодні ми ще подаруємо,
Чудовий наш вітальний листок,
А в ньому знайдеш наш поздравок.


Вас не розлити водою і не розбити вогнем.
Однією ви зв'язані навік долею.
П'ятнадцять років в кришталевому шлюбі,
Живете в щасті, радості, достатку.
Вітаємо Вас з годовщиною кришталевої,
Хай буде ваше життя завжди лише ідеальною.
З квітами цими вам даруємо наше ж повагу,
Сподіваємося, ви не пропустіть сьогодні мить веселощів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий