пятница, 2 сентября 2016 г.

Вітання день вчителя

Учитель, ви в нас мудрість виховали,
Талант зростили, чесність, справедливість.
Ви звертали нас до сторінок знань,
Підтримували, щоб не трапилося.
Ключі від серця швидко знаходили,
І надихали нас на нові свершенья.
Ви наш коханий, дорогий учителю!
Вас не забуде багато поколінь!
Ми Вам гарну листівку підписали,
Перевірте ви, там точно немає помилок.
І з днем вчителя сьогодні вас привітаємо,
Велике вам, гаряче, спасибі!

(Автор: Вишневська Яна)

***

Ви двері школи відкривали у вересні,
Зустрічали всіх учнів з посмішкою.
Ви подарували стільки теплих днів,
І навчили виправляти помилки.
Вчитель, самий добрий і рідний!
Ми дуже цінуємо всі ваші старання,
Ви вічно юний, вічно молодий
Завжди і у наших думках, і в свідомості.

(Автор: Вишневська Яна)

***

Спасибі вам за працю, за турботу,
За ніжність, теплоту гарячих очей.
Учитель просто слово для кого-то,
Але ми відповімо: "Точно не для нас".
Ми з вами провели частина нашого життя,
Дізналися багато корисного ми від вас,
І завдяки вам, ми ясно бачимо,
І не забудемо блиску очей.

(Автор: Вишневська Яна)

***

Ви навчили бачити світ з інших сторін
І ставитися простіше до невдач.
В серцях запалили ви до знань вогонь,
І стали легкими важкі завдання.
Ви подарували нам своє тепло,
Для нас не побоялися його витрачати.
Ви знаєте, нам з вами пощастило!
Адже вашого тепла вистачить надовго.

(Автор: Вишневська Яна)

***

Пам'ятаєте, як були суворі
До нас, коли вели уроки?
Ми за це не в образі,
Ви – наш улюблений учитель!
Вас сьогодні вітаємо
І від усієї душі бажаємо:
Здоров'я, щастя, радості
Вчити дітей до старості!

(Автор: Вишневська Яна)

***

Вчитель, мудрість ти закладав роками,
І справедливість ти намагався виховати,
Дітей ти звертав до сторінок знань
І в труднощах намагався їх зрозуміти.
Ти підбереш ключі до будь-якого серця,
Розкриєш і проявиш весь талант,
Ти нас супроводжував все наше дитинство,
У дорослому житті також допомагав.
Нехай день вчителя подарує вам посмішки,
І сотні самих світлих побажань,
А ми подаруємо вам свою листівку
І побажаємо виконання мрій!

(Автор: Вишневська Яна)

***

Суворим і лагідним,
Мудрим і чуйним,
Тим, у кого сивина на скронях,
Тим, хто недавно зі стін інститутських,
Тим, хто вважається в середніх роках.
Тим, хто відкрив нам таємниці відкриттів,
Вчить у праці домагатися перемог,
Всім, кому горде ім'я учитель,
Низький уклін і гарячий привіт!

***

Нам, учитель дорогий,
Ваш характер подобається!
Крім вас, ніхто інший
З нами не впорається!
Ви – добрі і справедливі!
Ви – приклад для нас!
Найкращих почуттів пориви
Висловлює вам наш клас!

***

Вам душу віддаю свою до дна я,
Вас буду пам'ятати до останніх днів –
Вчителька ви моя рідна ...
Без вас світ суші, простіше, холодно.
Мені добре і просто було з вами
Наук осягнути істота основ ...
Мою любов не передати словами:
"Вчитель" – званье вище інших слів!
Куди б дорога в майбутньому ні мчала
Мене штилям, бурям, по хвилях,
Спасибі, що ви були біля причалу,
За знання мої, спасибі вам!

***

Милі, щирі, добрі,
Добрі мої вчителі!
Найкращий свято осені
Від душі вас вітаю я!
Щиро синівське "спасибі"
Кажу я всім вчителям,
Будьте молодими і щасливими,
Миру, довгих років, здоров'я вам!

Комментариев нет:

Отправить комментарий