четверг, 15 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм Весілля, з Річницею Весілля у віршах

Ювілей у баби з дідом весілля —
Немає добрішим, тепліше і белей...
Вас би теж, стареньких, покликати б
Хоч на мій столітній ювілей!
Жити не поспішайте — полежіть:
Зробимо, що треба, подамо...
Ви років до ста самі доживите
Нам на радість онукам молодим!
Правнуків «дивіться», не хворіючи,
І раптово ви зрозумієте, в мить
Весілля золотого ювілею,
Як ви закохані до смерті в них!!!


Перша любов

Я з юності безмірно Вас любив,
І це почуття в серці зберіг.
Я разом з Вами прожив багато років,
І був любов'ю Вашої я зігрітий.

Помилки в житті я бувало, здійснював
Часом у вині я часто шукав істину.
І тому я був вдячний долі,
Що Ви пускали знов мене до себе.

Під зірками шепотіли мені слова,
І ніжно Ви дивилися мені в очі
І тремтіла знову моя душа,
Коли Ви цілували, ледве дихаючи.

Дякую Господу, що є на світі Ви!
І не бажаю я собі інший долі.
І якщо б заново, довелося народитися мені,
Я знову шукати став би Вас на Землі! ©
(Автор: Олег Воротинські)


Друже, згадай, як одружився,
В наречену як свою закохався,
Тепер ви дружна родина!
І одного вітаю я!
Бажаю безлічі перемог,
Прожити на світі багато років,
Щоб виходило все завжди,
Не знав смутку, ніколи.


Сьогодні свято – весілля, ювілей!
Нехай збуваються всі ваші надії,
Доля подарує грошей нехай скоріше,
Любов нарядите в красиві одягу!
Нехай життя ваші тісно сплетені,
Нехай з кожним днем у вас щастя наростає,
Адже один для одного були народжені,
Нехай ніколи в душі любов не тане!


Квіти. Подарунки. Привітання.
І повний зал рідних, друзів!
Адже ви в прекрасному настрої
Свій святкуєте ювілей!
Йдете ви однією дорогою
І вас веде одна зірка!
Вас чекає, звичайно, в житті багато
Але разом не страшна біда!
Нехай не лякає вас хуртовина злая.
І не лякає літню спеку!
У любові ви доживете – знаю -
До самого весілля золотий!


Свята світліше немає —
Ми вирішили з татом, з мамою:
З ювілеєм весілля, дід!
Вітаю, милий самий!
Весілля нехай була давно,
Ні друзі не ті, ні місце,
Але для нас ви все одно
Назавжди — наречений-наречена!
До ста років жити вам разом
В силі, ласки і надії,
І один одним дорожити,
І любити світло, як колись!!!


З ювілеєм весілля, тато!
Я хочу тобі сказати –
Нехай усміхнеться удача,
Ніколи не сумувати!
Будь щасливим і веселим,
Нехай пишається вся сім'я,
Щастя буде хай величезним,
Поруч – вірні друзі!


З привітаннями ювілейними
Шлемо вам радісно оду сімейну!
Ви прекрасні і вічно юні,
Тому що сповнені любов'ю.
Вічно чарівні,
Один до одного гранично уважні.
Така сім'я обалденная!
Нехай заздрить весь Всесвіт!


Цей день чудовий
Народилася сім'я!
І привітати з цим
Вас поспішаю і я!
Підростають діти,
У щастя і любові,
Немає вас на світі
Краще, ніж вони!
Ви любов і вірність
Зберегти змогли,
Так живіть вічно
В мирі та любові!


Біг ліг високий і точний,
Але ось прийшов той час:
День весілля тестя, тещі!
Я вітаю вас!
Вам нелегко спочатку
Бувало, визнаю.
Народили дочку, качали —
Улюблену мою.
Скільки щастя триває, знати б?!
Але що там ворожити:
До — в діамантах — весілля
Бажаю вам дожити!!!


Сукня, біла фата –
Досі пам'ятаю чітко.
В цей день збулася мрія
Юній трепетною дівчата!
У твого весілля ювілей
Тебе, подруга, вітаю!
Бути терплячим і мудрей
В шлюбі я тобі бажаю!


Паперова, чавунна, сталева
Весілля придумані не дарма.
Мріють знову і знову прийти до вас у гості
Друзі, співробітники, знайомі, рідня.
А чому? Та тому, що щастям,
Любов'ю світиться ваш теплий будинок.
Коли там весілля мідна, кришталева?
Ми вас привітати обов'язково прийдемо!?




День сьогодні світлий, ясний -
Весілля ювілей прекрасний!
З радістю вас вітаємо,
Щастя і любові бажаємо!


Лише вийшли заміж, пустуючи,
Дні не сходили з ліжка...
Теща, день весілля у вас!
Роки, як дні, пролетіли,
Листочки календаря,
Місію знаючи святу
І всьому світові даруючи
Дочку свою золоту!
Під горілку, борщ і харчо
Жити вам, не хворіючи.
Любимо ми вас гаряче
Не тільки в дні ювілею!!!


Моя подруга, вітаю!
Сьогодні – весілля ювілей!
Я щиро тобі бажаю
Лише радості у долі твоїй!
Ти частіше чоловікові усміхайся,
Хороших діток ти народжуй,
Щасливою самій бути старайся,
І про хороше лише мрій!


З ювілеєм, з важливою датою!
Були молоді колись...
Необачність тих років
Парубоцький шле привіт.
Ми вас дружно вітаємо,
Далі мучитися бажаємо,
Щоб до весілля золотий,
Вам невідомий був спокій.


Нещодавно, здається, нареченою
Була — юна і гарна...
Ось: весілля ювілей, невістка!
На вас дивись, — співає душа:
Не кінчена ваш медовий місяць,
Любов і щастя на увазі:
Чоловік і батько — молодик бідовий,
Дружина й мати, — ти вся в меду!
До «діамантового» ювілею
Жити серед дітей і онуків, не хворіючи!!!


Вітаю тебе з ювілеєм,
Дорожи своїм шлюбом завжди.
Ти живи, ні про що не шкодуючи,
Щоб любов у твоєму серці жила.
Знову «гірко» кричать сміливо гості,
Піднімають келихи свої.
Все сьогодні у неба попросять
Принести тобі багато любові!


Станьте ви всі белей,
Але вік прикрашає людину!..
Гряде величезний ювілей:
Подружжя ви вже – півстоліття!
Забудьте про обман аптек,
У любовних пестощах станьте зліше:
Не половина адже, а – вік
З весілля – дата покруглее!
Ще живіть багато років
(Перед вами наше схиляння!),
Несучи затишок, спокій і світло
Крізь часи і покоління!!!


Небеса вас полюбили,
Разом щастя ви знайшли,
Нехай вам буде достаток,
Свято миру і любові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий