четверг, 15 сентября 2016 г.

Привітання з Річницею Весілля у віршах

Перша любов

Я з юності безмірно Вас любив,
І це почуття в серці зберіг.
Я разом з Вами прожив багато років,
І був любов'ю Вашої я зігрітий.

Помилки в житті я бувало, здійснював
Часом у вині я часто шукав істину.
І тому я був вдячний долі,
Що Ви пускали знов мене до себе.

Під зірками шепотіли мені слова,
І ніжно Ви дивилися мені в очі
І тремтіла знову моя душа,
Коли Ви цілували, ледве дихаючи.

Дякую Господу, що є на світі Ви!
І не бажаю я собі інший долі.
І якщо б заново, довелося народитися мені,
Я знову шукати став би Вас на Землі! ©
(Автор: Олег Воротинські)


Відзначаємо ми сьогодні
Весілля, ювілей!
Стільки років живете дружно,
Будинок Ваш відкритий для гостей!
Ваші діти — просто диво!
Вони в житті всіх ценней!
Побажаємо Вам від душі
Довгих і щасливих днів!


З річницею весілля вас,
Милі ви наші,
З добрим сміхом,
З блиском очей
І з подарунком - чашею.
Бути їй повної до країв
Тим теплом і щастям,
Що зберігає надійний дах,
Не смутясь негодою.


Насилу я знаходжу зараз слова,
Щоб передати, як щаслива з тобою.
Ми ділимо всі негаразди навпіл,
А радість множимо ми з любов'ю.
Коли ми починали жити удвох,
То все здавалося новим, невідомим,
Ми створювали свій затишний будинок
І загальні шукали інтереси.
І в річницю весілля я скажу:
Нам це вдалося і навіть дуже.
Пробач, я більше слів не знаходжу
І в знак любові поставлю три крапки...


Любов накрила, як лавина,
Сплела долю з двох шляхів.
Чергова річниця,
Сьогодні, весілля Вашої день!
У Вас любов, а не рутина,
Сердець гармонія чути.
Крик «Гірко!» - є на те причина!
За щастя Ваше п'ємо до дна!




З річницею весілля вітаємо,
Великого щастя вам бажаємо.
З любов'ю легше життя прожити -
Про це кожен знає.
Згоди в житті досягайте,
Живіть до ста років.
Завжди поважайте один одного,
Кохання вам так рада!


Вже Ви разом стільки років.
Зустрічаєте захід, світанок,
Будинок захищаєте від бід,
Зберігайте обітницю вірності.
З любов'ю дивіться Ви слідом -
Дорожче щастя в світі немає!
Ми вітаємо Вас, друзі!
У Вас чудова сім'я!


Ось річниця весілля
До вас постукала в двері.
З нею вас ми вітаємо!
В вашу любов ми віримо.
Ми бачимо – ви «притерлися»
І любіть один одного.
Бажаємо, щоб гордість
Не сіяла переляку.
Бажаємо вам добитися
Побільше позитиву.
Поспішає життя поділитися
Успіхами і силою.


Вітаємо вас, рідні.
Щастя вам у земному шляху,
Щоб ні біди, ні стихії
Не зруйнували ваш дім!
Щоб усе на світі було
Чудово у вас.
І любов завжди зберігала
Нових радощів запас.


Ця дата так прекрасна
Як і ви зараз удвох
Цю річницю Весілля
Ми віршами заспіваймо.
Роки вас торкнулися мало
Міцний, стійкий ваш союз
І ваш шлюб не став «шлюбом»
Став вінцем сімейних уз.
Ці узи вас не тягнуть
І не душать щодня
Ви помічники один одному
Забуваючи слово лінь
Побут намагаєтеся не зробити
Ви рутиною будніх днів
І для вас кохання настільки чистою
Адже нічого немає важливішого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий