четверг, 15 сентября 2016 г.

Привітання з Ювілеєм (Річницею) Весілля у віршах

Даруйте один одному ніжність,
І добрі почуття свої!
Зберігайте надію на щастя,
Живіть у величезній любові!
Так нехай же вона розквітає,
І в кожен з майбутніх днів
Серця, як зіркою, осяває,
Стає глибше, сильніше!


Мама! Мені такою щасливою стати б —
Адже тебе щасливішого в світі немає.
Вітаю з ювілеєм весілля —
З татом разом цілих десять років!
Ні, бували і скандал, і драма,
І несла часом величезний вантаж!..
Тільки берегла завжди ти, мамо,
Двох сердець і душ великий союз.
Вам бажаю з татом я і далі
В щасті жити, цінувати один одного знову,
Щоб не вливалися річки фальші
В океан з назвою «любов»!


День сьогодні не простий,
З ювілеєм весілля вас!
Стали ви давно сім'єю,
Залишаєтеся і зараз!
Викликає захоплення
Ідеальний ваш союз!
Бажаємо Вам зміцнення
Ваших тісних шлюбних уз!


Сім'я лежить в основі світобудови,
Все в цьому світі тримається на ній.
Прошу, сім'я, вас звернути увагу:
Ми святкуємо ваш загальний ювілей,
І значить, все, що від долі вам падає,
Має ділитися вами на двох!
Так нехай не засмучує вас, а радує
Кожен проведений разом мить!


Прекрасної парі – в честь особливої дати,
Такою красивою, значущою, великий!
Як добре, що, зустрівшись колись,
Вирішили ви стати чоловіком і дружиною!
Почуття свої зберігайте
Протягом цих світлих років.
Нехай буде так завжди! Завжди любите!
Кохання вам в цей свято так рада!


Так чудово і радісно це – любити!
Адже любов'ю всі дні опромінюються,
Так непросто на роки сім'ю зберегти...
Але добре у вас виходить!
Сонця світло і затишок наповнюють ваш будинок,
Доброта і тепло, розуміння,
Нехай любов горить яскравіше, сильніше день за днем,
Виконуючи всі ваші бажання!


Дружина! Рідна, не болів.
Тобі непогано, до речі, знати б:
Адже дуже скоро ювілей
І річниця нашого весілля.
Хворів, але без великих затій —
Не віддавай ти душу богові:
Поставимо з допомогою дітей
Тебе на ноги потроху!
Ну, загалом, довго не валяйся —
Всім нам на радість видужуй!!!


У вас сьогодні ювілей,
До столу кличте ви були,
Щоб знову «гірко» прокричати,
І багато щастя побажати.
Не сумуйте ніколи,
Нехай вам любов несуть року.
Нехай діти радують серця,
Щоб щастя не було кінця!


Ми вас в сімейний ювілей
Поспішаємо швидше за все привітати,
І від рідних, гостей, друзів
Вам побажання залишити:
Ділити все в житті навпіл,
Горіти любов'ю і не гаснути,
І кожен день хай дарує вам
Світ краси, добра і щастя!


Нехай не гасне ваш вогнище,
Всі розпалюючись яскравіше,
Бажаємо всіх можливих благ,
А вдома — повній чаші!


Мені такою щасливою б стати:
В оточенні родні
Святкуємо день вашого весілля,
Дід і бабуся мої!
Зустрілися вже давно ви,
Прожили чимало нехай —
Відчуття: весілля знову,
І далеко печаль і смуток!
Бажаю Вам довго разом
Юними, рідними,
Знову нареченого-нареченої
Вік один одного лише любити!!!


Спасибі вам, батьки мої,
Що ви прекрасну сім'ю створили,
Купаючись в теплоту, добро, кохання,
Ви нас – дітей, любов'ю зігрівали.
Бажаю вам щастя всією душею,
Удачі і взаєморозуміння,
Сьогодні свято для мене великий,
Сьогодні прикута увага!


З ювілейним роком шлюбу!
Судьбоносней немає і знака.
Що важливіше двох рішення,
У вашій немає любові сумніви.
Вітаємо вас сердечно,
Щастя хай триватиме вічно,
Жити в достатку вам, уваги,
А в конфліктах – розуміння!


В щасливий день, чудовий годину
Доля поєднала вас!
Здоров'я вам бажаємо, щастя,
В любові жити, дружбі і злагоді!




За вас усім серцем ми хворіємо,
Рідні бабуся і дід.
З весілля круглим ювілеєм!
І разом бути — ще сто років!
Ви — наша гордість і нагорода,
Всі поважають, люблять вас.
Так в житті не була я рада,
В цей день і в цю годину!
Як раніше, ви юні та смаження,
Розумом і силою налиті...
І дідові я дарую подарунки,
А бабусі — дарую квіти!!!


Я з ювілеєм весілля вітаю
Тебе сьогодні, мамочко моя,
І від душі зараз тобі бажаю,
Щоб ти прожила це життя, люблячи.
Щоб міцна сім'я і щастя багато
Так надихали на життєвому шляху,
Щоб ровною і радісною дорогою
Тобі легко та весело йти!


На подружжя – ланцюг з злата,
Їх скував законний шлюб.
День і ніч по ній квадратом
Ходить кіт, що не дурень.
Він йде наліво з піснею,
Тієї, що ллється з грудей,
Як чоловік стерпів, не тріснув
І наліво не ходив.
Кіт дружині віддасть правіше,
Чия любов і краса,
І привітає з ювілеєм.
Так візьмемо приклад з кота!


Ви пливете по океану любові
В кораблі з трав і квітів
Нехай не буде на вашому шляху
Бур, негод, безодень і штормів.
Обійдіть всі мілини негод,
Нехай вас рифи пристрастей хвилин,
Для двох і цілий рік щоб
Пролітав, немов пара хвилин.
Нехай вас злі не чіпатимуть вітру,
Обійдуть заздрості нехай дощі,
Нехай ясними, світлими будуть завжди
Ваші дороги та ваші шляху!


«До бабусі знову сватів заслати б —
Думаєш — нареченої краще немає!..»
Вітаю від душі з днем весілля,
Дорогі бабуся і дід!
Життям жили, що схожа на рай —
Щасливо, красиво, не поспішаючи;
Немає нареченої з нареченим молодше,
І єдина у вас двох душа!
Довго вас веде нехай дорога,
Не кидайте силу, розум і честь;
Нехай внучат у вас так багато,
Що на пальцях рук і ніг не злічити!!!


Ви бабуся і дідусь, рідні,
Сім'єю однієї живете багато років,
Для нас – приклад, такі щасливі,
Прекрасніше пари ми не знаємо, ні!
Нехай Бог подарує міцне здоров'я,
Щоб була счастливою сім'я,
Щоб життя було наповнене любов'ю,
І оточували близькі друзі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий