воскресенье, 25 сентября 2016 г.

Привітання з відпусткою у віршах

Щасливого відпочинку, попутного вітру,
Сім футів під кілем, і в шлях - немає проблем!
І нехай невдачі всі карти не плутають,
Вдалого відпустки Вам, без проблем!


Рік робочий позаду,
Відпустка, відпустка попереду!
Їду, їду я, друзі,
До моря, братці, я їду!
Буду засмагати, купатися
І віддаватися веселощам,
Увечері нап'юся вина
Підкорю всіх горців я.
Я станцюю їм Лезгинку,
Бровою млосно поведу,
А потім пройдуся в Калинці,
Душі їх заворожу!
Рахунок ведеться на хвилини,
Ось вокзал, вагон і я...
Їду, їду я, друзі,
До моря, братці, я їду!


Відпуск, як і день народження,
Буває тільки раз у році.
Тому прийміть наші вітання!


Планів цікавих і витівок,
Всім мрій, фантазій - простору!
Милих, чудових друзів,
Важливих і корисних розмов!
Радощів і сміху - океан,
Море всіляких розваг!
Далеких подорожей, теплих країн,
Райдужні, величезних вражень!


Трудові будні позаду,
Дуже скоро у відпустку полетиш,
І не важливо, де ти будеш,
Головне – роботу забудеш.
Ти отключишься від поспіху,
Будеш відпочивати неспішно,
Краще якщо примудрилася –
За кордоном прохладишься.
Ми тобі бажаємо фруктів,
Сонця і погоди чудний,
І засмаги – без опіків,
І любові дуже багато...
А коли повернешся назад,
Стомлена від сонця,
Не забудь показати нам
Фото відпустки на "5"!


Ось і відпустка скоро самий довгоочікуваний!
Пощастило вам –яскравий відпочинок поруч, чекає!
В далекі підете ви країни –
Нехай принесе швидкий літак
Вас до морів і синім океанах,
Де лежить белеющий пісок,
Вранці – чекають прозорі тумани,
І стиглих фруктів свіжий сік!


Сиджу на роботі і роблю вигляд,
Наче мене це дуже бадьорить,
Як ніби мені, ну, зовсім наплювати,
Що начальство їде на південь відпочивати.
Подумаєш! – сонце, морський бережок.
Зате у мене на обід пиріжок,
З ним змагатися хіба прохолодною хвилі?
Ось, до речі, і сонце є – поруч, у вікні.
Від сонця не заховаєшся на березі,
А я жалюзЯми прикритися можу.
Про це курортникові тільки мріяти-
Щоб сонце включати, а потім вимикати.
Підвладний мені в офісі кожен каприз -
У розетку кондішн – завітайте – бриз!
Ботвою тропічної повні горщики.
Знову ж – прямо в руки несуть пиріжки.
Ну чому ж, скажіть мені, не благодать?-
Ось тут, на столі безкарно спати.
А шеф на курорті не смежит адже очей -
В хвилюванні про позаброшенных нас.
Який вже тут відпочинок – інжир і урюк -
А ну як, ми всі тут відбилися від рук!
Вірніше, відбилися від головної руки,
І нахабно позіхаючи, жуємо пиріжки.
Тиждень проходить, інша...і ах!-
Начальство з рукою біля серця в дверях.
На обличчях отъевшихся – «Слава праці!»
А я, відпочилий - в свою відпустку йду!


Ви – відпочивати, а ми поки що на веслах,
Нам до нього ще гребти, гребти!
Бажаємо екзотично, яскраво, барвисто!
Чарівно цей провести відпустку!


Літо, літо сонечком зігріте
Літо, літо, жаркі денники.
Валізи, суперечки, розмови,
Авто, поїзд, літак, пароплави,
Метушня, радість, їдуть у відпустку
Люди всі зійшли зараз з розуму.
Ні чого не помічаючи довкола,
Нашвидку всім все навколо прощаючи.
Літо, сонце, пальми, пляж,
Гарячий пісок, море і міраж.
Атэль, коктейль, суцільна романтика.
Номер люкс і м'яке ліжко
Радість нової зустрічі і прощання.
Виноград, банани і гранати,
Кавуни, дині та інжир.


Я бажаю чарівного літа,
Безмежних захоплень, красот!
Зустрічі з дивом під зірками десь,
Підкорених вершин і висот!
Нескінченною взаємності життя,
Однозначно-тотального "ТАК!"
Компліментів, удачам, сюрпризів,
Вдень і вночі, скрізь і завжди!
Дивно тонких відкриттів
Нових країн, нових справ, нових душ,
Доленосно-щасливих подій,
Кожна мить - фора, бонус і куш!
Усвідомлення цілей і смислів,
Просування тільки вперед,
Літо буде блискучим, іскристим!
Збирайтеся вже. Літо чекає!


(Ім'я), з початком відпустки
Тебе вітаємо,
Відпочити тобі бажаємо,
Щоб всі побачені тобою дали,
В шоці від тебе прибували!
Вражень тобі валізу
Та океан позитивних емоцій!


Ми тебе відпускаємо, отпускница!
Хоч на дачу, хоч за кордон!
Відпочивай там по повній котушці,
Від туфель і до самої маківки!
Привези нам побільше емоцій,
Пригод і яскравого сонця,
Загалом, у відпустці будь, отпускница,
Як вільна вільна птаха!


Переповнені щастям очі,
Серце рветься з грудей назовні –
Нарешті, ти це мені сказав:
«Мила! Тобі ж відпустку потрібен!
Ти ж запрацювалася зовсім!
Треба відпочити душею і тілом!»
Як ти правий!!! Всіх марних проблем
Не вирішиш – забити на цю справу,
І рвонути до далеких островів,
Де хвиля пестить узбережжі,
Де, подібні древнім божествам,
Скелі підносяться, де перш
Ніколи ми не були з тобою...
Запах вітру... Сонце... Крики чайок...
Поринути в рожевий прибій
На заході, геть відлучаючи
На тиждень душу від клопоту...
«До речі! Мама нині приїжджає!
Овочів з попуткою привезе.
Відпочинеш... Допоможеш з урожаєм...»



Дивіться, який заклопотаний!
Антракт! Перерва! Перекур!
Коротше, робота закінчена!
Чого ж ти похмурий і похмурий?
Ти у відпустці нині! Тому
За шпильки нас не свари –
Товариськими радами
Будь добрий, ти не зневажай:
Будильник негайно викинь,
Путівку купи – і на південь!
Відповідь на дзвінки – « - накось, выкуси»:
Адже можуть же висмикнути раптом!
На пляжі з дружиною і сином
Під сонцем, дивись, не сгори...
Прийми вітання з відпусткою!
Заздримо, чорт забирай!


Нехай відпочинок буде вдалим,
Море - теплим і прозорим,
Горілки - вдосталь, риба - смачної,
Настрій - не сумним.


Про Господи! Як здорово, коли
Закінчена робоча страда!
Не потрібно буде ще вдосвіта вставати,
Очі продрав, на транспорт встигати,
Обідати чому-небудь і як-небудь;
Тепер є привід просто відпочити,
Поповнити сил і завзяття запас...
Я з відпусткою хочу привітати Вас!


Ти працював цілий рік,
Заробляв шану,
А тепер йдеш у відпустку –
Ось настала й твоя черга.
Не тривожся ти за справу,
Відпочивай спокійно, сміливо.
Ми всі справи розгребемо
І доплату заберемо.)
Побажаємо ми тобі:
На природі в гамаку,
Є шашлик і пити коньяк,
І весь відпустка – тільки так!


Безперервна робота втомила сильно, так?
Ось тепер ти відпочинеш – прийшла відпустки пора.
А їдь-но ти на море або в гори відпочивати,
Краще місця для неробства навіть важко відшукати.
Відпочивати серед природи, набиратися нових сил,
Щоб вид твій оновлений всіх навколо лише вразив.
Розважайся що є сили, проводь час не даремно.
Від душі я вітаю з довгоочікуваною відпусткою тебе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий