воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з днем батька

Сьогодні, в день батька, тебе я вітаю,
Коханий, я не сміла кращого бажати,
Адже наших діток ти шалено любиш,
І ключик до них завжди ти можеш підібрати.

Якщо треба – подбодришь, а якщо завинили –
Так можеш подивитися, що відразу все зрозуміють.
Бажаю щоб твої мрії здійснилися,
Будь щасливий! Подарую любов і затишок!
Автор: Солдатова Марія



Я знала, що ти будеш прекрасним батьком,
Дитину нашого ти любиш сильно дуже.
Тобі, дорогий мій, скажу лише про те,
Що ти найкращий, адже я знаю точно.

Я щиро рада, адже чоловік ти прекрасний,
І більше того – найкращий батько!
Тебе вітаю, люблю безмежно,
Коханий, скажу – ти такий молодець!
Автор: Надія Малафеевская



Вітаю з святом кращого батька
І бажаю я любові, щастя без кінця.
Добре збувається в твоєму житті нехай,
Радість повертається і йде геть смуток!

Ти гордися, звичайно ж, нашими дітьми,
На щастя беззавітному кожен день веди!
Стійким будь і відданим, за сім'ю тримайся,
Щоб дуже світлою стала твоє життя!
Автор: Олена Тихонова



Наш син росте і міцніє з кожним днем
В променях любові не тільки материнської.
Твоя любов, батька, горить вогнем.
Синочок знає: тато любить, папа близько.
Батько і син – як дві краплі води...
І немає на світі нікого дорожче...
Нехай Бог береже вас від будь-якої біди!
Такі різні, і так у всьому схожі!
Коханий, я вдячна долі,
За те, що ти батько, яких небагато!
Здоров'я побажаю я тобі
І щастя нам великого-пребольшого!
Автор: Олена Козлова-Гыра



Чоловік мій славний, дорогий, сьогодні день особливий,
Свято відзначають важливі персони.
Тільки кращих татусів дітки вітають,
Дарують їм листівки і всякого бажають.
Ти найкращий з батьків, турботливий і милий,
Прошу я, будь таким завжди, щоб малеча любила.
Повернеться сторицею сповна твою увагу, ласка,
Ну а поки нехай День батька пройде наче в казці.
Автор: Наталія Сухомлин



З Днем батька – як тобі вдячна я,
Ти прекрасний і чоловік, і батько!
Для тебе наші дітки – скарб,
Кожен син для тебе – як пташеня.
Нам з тобою пощастило, мій коханий,
Найкращий ти в світі батько.
Як люблю я тебе і як щаслива
Що з тобою пішла під вінець!
Автор: Тетяна Бєляєва



Щоб тобі довірити своє серце,
Мені лише треба було знати –
Краще папи в світі мені не зустріти,
Я з тобою готова стати мамою!
І тепер я кожен день по новій,
Небо за тебе дякую!
Ти татусь – просто зразковий,
Вітаю, радію, люблю!
Автор: Катерина Лимар



В День батька мені зрозуміла причина,
За якою шалено хочуть
В даний час чоловіки
Стати батьками дівчат-хлопців!
І вагомо, і потужно, і зримо
Зароджується тост, нарешті:
Вітаю тебе, мій коханий,
Самий кращий в світі тато!
Вірш привітання на день тата на листівці

Комментариев нет:

Отправить комментарий