воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з днем батька від дочки

Татку, сьогодні в свято це
Я батькові бажаю кращого на світі
Щоб у тебе завжди все виходило,
Щоб люди тільки лише хороші зустрічалися,

Щоб радість життя ніколи не покидала,
Щоб сама доля везінням нагороджувала.
Ну а якщо раптом тобі задує зустрічний вітер –
Пам'ятай, що люблю я тебе більше всіх на світі!
Автор: Солдатова Марія



Ти у нас найкращий тато на світі,
Кому ж це краще знати, ніж дочці?
Тобі зараз пишу я свої рядки ці,
Ти згадай про мене, свого квіточці.

Тебе люблю я, мій татусю, дуже-дуже!
І з Днем батька тебе сьогодні вітаю!
Ти найкращий татусь, скажу тобі я,
І бути таким завжди-завжди тобі бажаю!
Автор: Надія Малафеевская



Милий тато, вітаю
В цей чудовий, ясний день,
Від душі тобі бажаю
Не нудьгувати і не хворіти!
Нехай все буде дуже гладко,
Нехай печалі геть підуть
І розставить по порядку
Життя справи за п'ять хвилин:
Цікаве – залишить,
Доброту – прибереже,
Викреслить з півсотні правил,
Щоб жилося без турбот!
Автор: Олена Тихонова



Найсильніший, найрозумніший, найдобріший!
Мій батько, захисник ти й друг.
Якщо поруч ти, я повністю спокійна,
Як би не змінювався світ навколо.
З Днем батька сердечно вітаю!
І бажаю довгих років життя!
Найкращий ти, я точно це знаю!
Пап, хай Бог береже тебе від бід...
Автор: Олена Козлова-Гыра



Ах, татку, сьогодні День батька!
Люблю я дуже це свято дитинства.
Зі мною ти від початку до кінця,
Моя опора ти, підтримка та спецзасіб.
Ти найкращий порадник, захисник і друг,
Надійний мій тил, моя фортеця,
Тебе не замінить і сотня подруг,
Прийми у цей день дочки ніжність!
Автор: Наталія Сухомлин



Я пишаюся тобою, папуля.
Вітаю з Днем батька!
Для мене ти найкращий,
Ти схожий на мудреця.
Око веселий, біцепс міцний,
Розум чоловічий, опора мамі.
І завжди ти зайнятий справою,
Не валяючись на дивані.
Я пишаюся тобою, батьку!
І приклад з тебе беру.
Ти – справжній молодець!
Тату, я тебе люблю!
Автор: Тетяна Бєляєва



Спасибі тобі татко,
Що називаєш «Золотком»,
Що вчиш всім премудростям,
І що прощаєш дурниці!
І в день батька від дочки,
Прийми, нерівним почерком,
Слова любові для татка,
Від його славної Лапочки.
Автор: Катерина Лимар



Тато, ми з тобою – дві частини:
Менше я, трохи більше ти;
Ти готовий завжди на щастя
Втілювати мої мрії;
Якщо ж сльози стануть капати,
Ледь не плачеш ти зі мною...
З Днем батька, улюблений тато!
Зі святом тебе, рідна!
Вітальна листівка з Днем тата на українській мові

Комментариев нет:

Отправить комментарий