понедельник, 17 марта 2014 г.

Побажання з днем народження

Тепла тобі в сім'ї рідний
У погожий день і в день непогожий .
Бажаємо радості земної ,
Здоров'я, бадьорості і щастя!


***
Не вважай скільки років ,
Це все - дурниці , для науки вигаданий рахунок .
Серце б'ється в усі роки
Однаково гаряче!
Нехай буде щастям життя повне ,
А років Вам нічого боятися ,
І пам'ятати Ви повинні завжди :
« Мої роки - моє багатство».


***
Нехай щастя будуть повні долоні ,
Хай вічно буде на душі весна ,
Нехай життя несеться як лихі коні
І біди в дім ваш не приходять ніколи!

Нехай ваше життя алмазами сяє ,
Нехай ваших почуттів ніщо не затьмарює ,
Хай не туманить ваших очей сльоза ,
Нехай поруч будуть вірні друзі ,
І буде , нехай , для вас завжди удача ,
А життя стає повніше й багатшими!


***
Бажаємо здоров'я на довгі роки.
Щоб Вас стороною обходили знегоди ,
Щоб щастя і радість не знали розлуки ,
Щоб душу зігріли Вам діти й онуки.


***
Від усієї душі без зайвих слів
Бажаю щастя і здоров'я .
І радісних щасливих снів
І всіх можливих задоволень.
З Днем народження !


***
З прекрасним , світлим , добрим святом !
Від усієї душі - щасливих днів !
Нехай буде життя зігріта радістю ,
Турботою близьких та друзів!

Не злічити сьогодні побажань
Удачі, щастя , доброти ,
Всіх виконання бажань
Тепла, любові та краси!


***
Нехай життя йде спокійно ,
Живи , не знаючи бід.
І міцного здоров'я ,
І довгих , довгих років!


***
Бажаємо здоров'я , любові і тепла ,
Щоб життя цікавою і довгою була ,
Щоб в будинку затишок був , любов так рада ,
Щоб будинок захищений був від горя і бід .


***
Я тебе вітаю ,
Любові вічної бажаю ,
Щастя і удачі ,
Будь з кожним днем багатшими!


***
Бажаю довгі роки прожити .
А якщо взгрустнется - не треба тужити.
Нехай щастям і радістю спалахнуть очі ,
І лише від сміху виблискує сльоза.


***
Сьогодні я бажаю :
Погожих , яскравих днів
Любові і процвітання
І вірних Вам друзів.

У справах не знати турботи ,
Бути на коні завжди ,
Нещастя і негаразди
Не знати Вам ніколи .

Весни очарованье ,
Посмішок , доброти ,
Нехай дарує життя везіння ,
Здійсняться мрії !


***
Бажаємо бути багатшими , ніж земля ,
Бажаємо бути красивіше , ніж світанок
І щастя , радощів на багато -багато років.
Бажаємо синіх зірок у твою долоню ,
Любові бажаємо яскравою, як вогонь ,
Доріг бажаємо в житті не крутих
І жити не для себе , а для інших!


***
З днем народження вітаю
Щастя, радості бажаю!
Щоб здоров'я було міцно
Та все ладилося в справах
І частіше в житті солодко
Всі траплялося як в мріях


***
Прийміть наші вітання ,
У прекрасне свято День Народження.
Бажаємо щастя і любові
І виконання мрії .


***
Нехай у цей день ,
Вам сонце яскравіше світить ,
Квіти під ноги падають килимом ,
Бажаємо Вам здоров'я, щастя , світла ,
Всього того , що називається добром.


***
Нових ідей , починань , відкриттів ,
Найщасливіших , успішних подій ,
Тільки хороших завжди вражень ,
Радісних , яскравих картин і миттєвостей !
У житті нехай складеться так , як хотілося ,
У серці завжди буде мужність , сміливість !
І від душі в цей день я бажаю :
Щастя, успіхів , удач ! Вітаю !


***
В один на рік - народження - день
Будь ти в польоті , на льоту :
Забудь всю побуту дребедень ,
Видобутку грошей суєту !
Зупинись . Поглянь ти вгору ,
Навколо - прекрасно , як у сні ...
Зими і літа посміхнися ,
Засмейся осені , весни !
Так відтягни , розслабся ти ,
Жени мітлою з дому смуток ...
У день цей всі твої мрії
У реальність перетворяться нехай ! !


***
День народження - свято найкращий!
Вітаю з цим важливим днем тебе !
Нехай все буде у тебе благополучно ,
Будуть поруч тільки вірні друзі !
Нехай все буде просто краще за всіх ,
Буде в житті радість і успіх!


***
Подарунки , привітання ,
Посмішки і квіти!
Нехай у свято Дня Народження
Здійсняться мрії !

Нехай буде море щастя ,
Надії і тепла!
І щоб життя прекрасно ,
Як троянда , розцвіла !


***
Тобі бажаю в день рожденья
Здоров'я, щастя і везіння ,
Успіхів і кар'єри зростання.
Хай буде все легко і просто ,
Проблеми самі дозволяються ,
Достаток швидко підвищується ,
І , безумовно , в житті особистої
Все йде завжди відмінно.
Прикольні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий