понедельник, 17 марта 2014 г.

прикольні привітання з днем народження

Нехай у цей день ,
Вам сонце яскравіше світить ,
Квіти під ноги падають килимом ,
Бажаю Вам здоров'я, щастя , світла ,
Всього того , що називається добром.


***
Побажань наших не злічити ,
Так навіщо ж ділити їх на частини ,
Якщо всі вони , що ні їсти ,
Полягають в слові щастя.


***
Живи і знай , що життя прекрасне ,
І скільки не було б у ній днів ,
Hе ображай людей марно ,
Умій любити і будь добрей !


***
Бажаю , щоб життя ніколи не закінчувалася ,
Біда і печаль на шляху не зустрічалися ,
Величезного щастя і вірних друзів ,
Здоров'я, успіхів і сонячних днів !


***
Бажаю щастя і добра ,
Щоб життя , як день , була світла ,
Щоб тільки радість , без тривог ,
Переступала Ваш поріг.


***
Бажаємо щастя , радості , успіху ,
Великої любові і багато сміху ,
Удачі, здоров'я , багато сили ,
Щоб бадьорість серце веселила ,
Щоб смутку ти зовсім не знав
І щоб друзів не забував !


***
Бажаємо вам здоров'я , бадьорості , успіху ,
Більше радості і сміху ,
Щастя стільки , скільки треба ,
Щоб душа була б рада ,
Щоб серце ваше співало ,
Щоб радувало справу ,
Щоб з роками не старіти ,
А цвісти і молодіти !


***
Вам бажаємо багато щастя ,
Перемогти біду - негоду.
Багато років прожити , як в казці ,
У повному здоров'ї і ласці !


***
Що побажати тобі
Щастя, якого?
хочеться крикнути великого , великого
щоб завжди і скрізь воно усміхалося тобі ! !


***
День народження - особлива дата ,
Це свято ні з чим не порівняти.
Хтось добрий придумав колись
Іменинникам радість дарувати !
Нехай очі твої щастям сяють ,
Нехай усмішка не сходить з обличчя !
З днем народження тебе вітаємо
І удачі бажаємо завжди !


***
Бажаю вам щастя , бажаю удачі ,
бажаю здоров'я , веселощів на додачу ,
бажаю упех у всьому і завжди
щоб ви не нудьгували ніде ніколи ,
щоб життя було в радість ,
щоб сліз не бувало ,
біда і хвороба щоб ваш будинок минула ,
щоб ваші очі щасливими були ,
щоб були улюблені і самі любили


***
Бажаю жити і бути коханою ,
Чи не горювати , не сумувати
І по дорозі життя довгою
З посмішкою весело крокувати.

Нехай у цей день букетів море
Піднесуть тобі друзі ,
Печаль не зачепить очей красивих
І буде легкою життя твоє !


***
Коли - то в дитинстві блакитному ,
І що тут дивуватися ,
Я хлопця мало не старим
Могла вважати років в 20 .
Коли прийшла моя пора ,
Те стало мені зрозуміло ,
Що 20 - це лише зоря ,
А 30 - рік заходу .
Минуло недовгих 10 років.
І що ж я відчула ?
Так 30 - це лише світанок ,
Успіх таланту , сили.
Ось буде 40 - це так!
Кінець, пора на звалище.
Напевно , буду я тоді
Ходити , зігнувшись , з палицею .
А час прискорює біг ,
Скриплять його ресори.
І ось в моєму календарі
Майнула цифра - 40 !
І що ж ? Я не інвалід !
Все та ж бадьорість духу ,
Та й з дзеркала дивиться ,
Їй Богу, не стара.
У підлогу сотню , очевидно , в бік
Мені старість суне вила ?
Але я і через той поріг
Зараз переступила !
І дещо - що встигнувши зрозуміти ,
Поживши на білому світі ,
Я старими перестаю вважати
Вже шістдесятирічних !
Нарікати на роки не резон ,
І скільки б не залишилося ,
Нехай від Вас , як горизонт ,
Геть тікає старість !


***
Ти встав сьогодні ні світ ні зоря ,
Тебе цілий день вітають друзі ,
Тебе завалили оберемком квітів ,
Ти до цього був зовсім не готовий.

Тобі цілий день посміхаються люди ,
Несуть угощенья , вкусняшки на блюді ,
А ти як картинка , при повному параді ,
Шалений вогник і посмішка у погляді .

Та все дуже просто , тому багато років ,
ТИ , друг наш люб'язний , народився на світ .
Прийшли ми сьогодні тебе вітати ,
Подарунки дарувати , обіймати, цілувати.

Рідні , друзі , всі тебе , без сумніву ,
Сьогодні привітати поспішають з днем ​​народження!
Тобі побажаємо три рази на підряд ,
Будь щасливий , щасливий, здоровий і багатий !


***
Будь веселою і чарівної ,
Будь красивою і чудовою,
Щоб ти радувала всіх ,
У житті щоб чекав успіх:
І в роботі , і в навчанні ,
І на особистому небосхилі ,
Щоб всі дитячі мрії
Збулися вмить , як скажеш ти .
Загалом, багато я бажаю ,
З днем народження вітаю .
Залишайся ти прекрасною,
Мілою , казковою і класною.


***
Нехай ангел життя твоє зберігає ,
Біда нехай тебе не знає ,
Нехай горе від тебе біжить ,
Друзі нехай не кривдять .
І що б все ворогам на зло ,
Тобі завжди у всьому везло !


***
Нехай буде радість нескінченною,
Будь-які збудуться мрії ,
У душі весняну безпечність,
Здоров'я, щастя , краси!


***
Море жартів і веселощів
І шампанське рікою ,
Так пускаючи твій День Народження
Буде саме такий!


***
Тобі бажаю я подруга хорошого на світі друга!
І щоб коханий поруч був і щастя він тобі дарував !
Само собою 3доровья море , і щоб не бачила ти горя !
Ну решта все прийде , і радість в дім твій принесе !


***
Поздоровляємо від душі !
Твої оченята гарні!
Твої щічки - як піончік !
І сама ти - як бутончік !
Розквітай , не « обсипав "
І частіше посміхайся .
Sms поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий