понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження в прозі

З днем народження , сестричка
Дорогоцінна моя ,
Нехай все буде в плані особистому
Прегарний у тебе .
Ти мені найрідніша,
Хоч двоюрідна ти ,
Від душі бажаю тобі
Виконання мрії ,
Ще в житті буде багато
Ось таких чудесних днів ,
Буде рівна дорога ,
Сміливо ти йди по ній !


***
Я сестричку дорогу
В обидві щічки розцілую !
З Днем Народження вітаю
І щасливою бути бажаю!


***
Як я люблю свою сестру ,
Сказати не вистачить слів
І побажати хочу добра ,
Чудесних , солодких снів !
І стануть дійсністю нехай ті сни ,
І збудуться твої мрії!


***
Ой , кохана сеструха ,
Нехай тобі почнеться пруха :
Потечуть , аби рікою ,
Кавалери за тобою ,
Нехай квіти тобі під ноги
Так і ляжуть на дорозі ,
Нехай посиплються грошенята ,
І не тільки від зарплати!
Будеш співати і веселитися.
З днем народження , сестричка !


***
З Днем Народження , сестричка ,
Ти завжди нежней кошеня ,
Граціозна як пантера ,
І легка як атмосфера!
Ти красива , суперечці немає ,
За слова тримаю відповідь ,
І розумна ти , і добра -
Ти зірка всього двору !


***
З Днем Народження , сестричка !
Щастя, радості , перемог ,
Посміхайся , смійся дзвінко ,
Будь здорова сотню років.
І любові тобі , як у казці ,
Краси і добрих слів ,
Багато ніжності і ласки ,
І , звичайно ж , квітів!


***
З Днем Народження , сестричка ,
Я тебе привітати радий ,
Мила моя дівчисько ,
Я такий щасливий , що твій брат.


***
Ти - сестричка як синичка ,
Дорога наша пташка ...
Пісні весело співає ,
У школу з радістю йде .

І танцює так чарівно ,
Все на світі цікаво ...
Побажати хочемо тобі ,

Тільки радостей в долі ,
Миру , щастя і тепла ,
Щоб такі ласкаві росла !


***
Хочу від усієї душі привітати з днюхой
Тебе , моя улюблена сеструха .
Живи , дерзай , від життя кайф лови
Купайся в позитиві і любові.


***
Мила , кохана сестричка !
Вітаю зі святом тебе!
Славна, рідна моя пташка , як ти багато значиш для мене!


***
Рідна сестричка , тебе вітаю
Щастя, здоров'я , всіх благ я бажаю.
Нехай тебе в житті завжди чекає успіх ,
Любов і удача , радість і сміх.
Ще побажаю не чекати зірок з небес ,
Хоч в житті так мало буває чудес!
Лови свої зірки сама , на льоту.
А я буду поруч , тобі допоможу !


***
Сестричка , мила моя ,
Тебе я вітаю ,
Ти промінчик світла для мене ,
Любові тобі бажаю.


***
Щасливі ті , у кого є сестра ,
Ті , кому життям подруга дана.
Їй можна таємницю будь-яку відкрити ,
Або про щось про особисте запитати .
Разом з нею можна мовчати і сміятися ,
Разом з нею можна чогось боятися.
Просто сестричка ... А як це багато:
Відчувати руку рідну в дорогах!


***
Що сестричці подарувати
Мені на День Народження ?
Подарую -ка їй посмішку
І зітхання восхищенья !

Будь завжди сама собою -
Пустотливий , коханої!
І такий , як я завжди ,
Будь чарівною!


***
З Днем народження , сестра !
Миру , щастя і добра!
Нехай звучить твій дзвінкий сміх!
Ти сестричка - лучше всех!
Безтурботним будь і милою ,
Ніжною , люблячою , красивою !
Захоплююся я тобою !
Як мені пощастило з сестрою !


***
З днем народження , сестричка !
Нехай все буде у тебе :
І пентхаус , і готівка,
Яхта стометрова !

У центрі - класна квартира ,
Одягайся в бутиках ,
І казися лише тільки з жиру ,
І живи ти , як в мріях!


***
Сестричка , людина рідний !
Надійний , мудрий , чистий !
Ти залишайся молодий ,
Завзятою і променистої !
Сьогодні , в день народження твій ,
Зізнаємося , сестричка ,
Що зачаровані тобою ,
Прекрасною дівчиськом !


***
Нехай все, чого ти тільки захочеш , у тебе з'явитися. Нехай той хлопчик , який тобі подобається , обов'язково зверне на тебе увагу . Нехай у школі все виходить , вдома ніхто не лається . З Днем Варення !


***
Сміх твій щирий і дзвінкий
Настрій піднімає ,
Ти чудова сестричка ,
Краще просто не буває!
Нехай будь-які захоплення
Багато радості приносять ,
Чудеса і Пригоди
Життя частіше підносить !


***
Ти - розумниця , красуня ,
Привітна , добра ,
Мені дуже-дуже подобається ,
Що ти - моя сестра !
І від тебе не приховаю :
Я більше всіх тебе люблю!
Привітання

Комментариев нет:

Отправить комментарий