понедельник, 17 марта 2014 г.

вітання з днем народження на українській мові прикольні

Вітаю тебе і бажаю тобі головного - виконання бажань ! Тому що , коли у людини є те, про що він мріяв , - він веселий, бадьорий , здоровий! З днем народження !

412345 (Голосів: 25 )

Скільки крапель в синьому морі , скільки пилу на землі , стільки ніжних поцілунків , посилаю я тобі .

412345 (Голосів: 20 )

Бажаю тобі ... здоров'я в особистому житті.

412345 (Голосів: 5 )

Щасливої ​​будь , неповторною , завжди люби і будь коханою! Нехай завжди ростуть квіти, і буде свято там , де ти !

412345 (Голосів: 9 )

Сьогодні від душі хочемо вручити
Букет величезний з квітів та привітань !
Бажаємо цікаво , яскраво жити
І бути завжди у відмінному настрої!

412345 (Голосів: 9 )

У цей ранковий час пробудження
У твоєму житті додасться рік.
Вітаю тебе з днем народження,
І нехай молодість вічно живе.
Нехай очі твої щастям сяють ,
І цвітуть лише посмішкою квіти.
Щастя в житті тобі я бажаю ,
Нехай стають дійсністю мрії!

412345 (Голосів: 13 )

Добра і ніжна , розумна і красива. Була створена ти природою на диво , як казка , як пісня , як гірський струмок , стрімкий , чистий, вільний , нічий. Так будь же здоров'я і щастя повна! У серці моєму ти тільки одна!

412345 (Голосів: 8 )

Милий дідусь , рідний , з днем ​​народження, дорогий ! Нехай ти старше , забуваю я про це іноді. Так що краще , милий мій, і не вважай свої року !

412345 (Голосів: 12 )

Від усієї душі , з великим хвилюванням , в якому , слів не знаходячи , я вітаю з Днем народження , чудовим святом тебе !

412345 (Голосів: 12 )

Нехай у житті чекають тебе , лише теплі слова , і серце ніколи від болю не заплаче , і нехай паморочиться вічно голова, від радості , любові і від удачі!
Прикольні вірші з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий