понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження проза

Прийми від доньки поздравленья
Ти в свій , татусь , День рожденья ,
Хочу удачі побажати,
Щоб ти не думав сумувати.

Нехай завжди тобі щастить ,
Звичайно , щастя хай прийде ,
Бажаю безлічі удач ,
Вирішення життєвих завдань!


***
Папа коханий! Успіху і щастя!
Нехай у твоєму житті все буде блискуче!
Будуть успішні всі плани , справи !
Яскравих перемог тобі , сил і добра!


***
На будь-яке питання відповіси ,
І з тобою ми друзі !
Так чудово , що на світі
Кращий тато у мене !

Все я робити обіцяю ,
Щоб ти мене хвалив ,
І з любов'ю побажаю ,
Щоб завжди ти щасливий був !


***
Самому розумному, красивому , доброму, веселому , в міру вгодованого чоловіка в повному розквіті сил - наші вітання ! Будь таким ще сто років! Ми тебе любимо , папка !


***
Папа , я тебе люблю ,
Цілу, міцно обіймаю .
І з днем народження тебе
Сердечно вітаю !


***
Ах , татко ! Сьогодні день особливий ,
Твій День народження - свято всієї родини.
Мені найкращих слів не вистачить , щоб
До тебе всі почуття висловити свої !


***
З днем народження вітаємо ,
Найкращого бажаємо ,
Будь здоров , батько рідний ,
Щасливий, веселий - всією душею!


***
Папуля мій улюблений ,
Завжди незамінний ,
Ти чесно мною пишаєшся ,
Хвалити ти не соромишся .
Сьогодні свято твій ,
І святкувати з тобою
Я буду всією душею!
Успіх прийде великий!


***
Рідніше тато для всіх нас ,
Немає нікого на світі ,
Всі вітаємо ми зараз ,
Тебе ми любимо ! Діти !


***
Татусечку , ти мій герой!
Завжди ти поруч був зі мною ,
Грав , вчив мене всьому ,
Рідний мій , я тебе люблю!


***
Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я ,
Бажають щастя , без сумніву ,
Йому колеги та друзі.

Живе наш тато без оглядки ,
І не приносить людям зла ,
Завжди у тата все в порядку ,
І добре йдуть справи.

Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм ,
Ну а вино зовсім трохи.

Нехай наша порада зовсім не нове ,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато , міцним і здоровим ,
Будь з нами разом до ста років!


***
З Днем Народження , пап , тебе ! -
Говоримо ми всі , люблячи .
Ти ж у нас найсильніший ,
Наймудріший , справедливий .
Ми з матусі за тобою ,
Як за кам'яною стіною ,
Не боїмося нічого ...
Татко , тобі всього
Ми хорошого бажаємо!
Вітаємо ! Вітаємо !


***
Рідніше тато для всіх нас ,
Немає нікого на світі ,
Всі вітаємо ми зараз ,
Тебе ми любимо ! Діти !


***
Ах , татко ! Сьогодні день особливий ,
Твій День народження - свято всієї родини.
Мені найкращих слів не вистачить , щоб
До тебе всі почуття висловити свої !


***
Спасибі , тато дорогою ,
За добрі поради :
До питань всім легко з тобою
Знаходяться відповіді !

Твоя підтримка і любов
Так багато в житті значить
Перемог , успіху знову і знову !
Нехай чекає у всьому удача!


***
Ти, тату , найдобріший в світі.
Тобою пишаюся і захоплююся ,
Ні рук умілих , серця ширше ,
Все більше в цьому переконуюся !
Всі мої життєві погляди
Так сильно на твої схожі,
Як здорово , коли ти поруч!
Будь щасливий , тато мій хороший !


***
Шафа важкий хто посуне ?
Хто розетки нам полагодить ,
Хто все полички приб'є ,
У ванній вранці хто співає?
Хто в машині за кермом ?
На футбол ми з ким підемо?
День народження у кого?
У папули мого !
З днем народження , татусь !
Я лечу до тебе , як куля ,
Я страшенно поспішаю,
Спізнитися до тебе боюся!
Тому що в цей день
Рано встати зовсім не лінь.
Ось відкриєш ти очі ,
Першим я зможу сказати:
- З Днем народження , ура!
Свято святкувати пора!


***
Ближче тата друга немає ,
Все він зробити може ,
Він навчить , дасть пораду
І завжди допоможе!

Татко , всіх краще ти ,
Міцно обіймаю !
Щоб здійснилися мрії ,
Я тобі бажаю !


***
Папа коханий! Успіху і щастя!
Нехай у твоєму житті все буде блискуче!
Будуть успішні всі плани , справи !
Яскравих перемог тобі , сил і добра!


***
Спасибі , милий татусь ,
Що ти дістався мені !
Люблю усмішку ясну ,
Вона як світло у вікні !

Хочу , щоб ти був , щасливий ,
Успішний і здоровий!
Ти самий чудовий
І кращий з батьків !
Поздоровлення

Комментариев нет:

Отправить комментарий