понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження прикольні

Великих перспектив , сміливих планів тобі
І цілей гідних , успіхів у долі !
Підняти вітрила ! На щастя - повний вперед!
Нехай неодмінно тобі пощастить!


***
Перемог блискучих , щастя, радості ,
Всі плани стануть нехай реальністю ,
Адже цілей немає недосяжних
Для справжнього чоловіка!
З Днем Народження !


***
Нових ідей , починань , відкриттів ,
Найщасливіших , успішних подій ,
Тільки хороших завжди вражень ,
Радісних , яскравих картин і миттєвостей !
У житті нехай складеться так , як хотілося ,
У серці завжди буде мужність , сміливість !
І від душі в цей день я бажаю :
Щастя, успіхів , удач ! Вітаю !


***
Свято душі - день рожденья ,
Тиснемо твою міцну руку !
Щастя, любові та здоров'я -
Нашому найкращому другові !


***
З днем народження вітаємо ,
Що хочете - то бажаємо ,
Та побільше і всього
Все для вас лише одного !


***
З Днем народження , мій котик ,
Нехай збуваються мрії!
Як я рада , що зі мною
За руку гуляєш ТИ!

Ти мій лицар (без коня ) ,
Серце , повне вогню!
Нехай у всьому буде удача
І ще успіх на додачу


***
Тебе сьогодні вітаємо ,
Від усієї душі тобі бажаємо
Щасливих днів і ніжної ласки ,
Принцесу милу з казки ,
Перемогу легку в боротьбі -
Нехай всі дістанеться тобі !


***
Нехай же буде в День Народження
Просто море наслажденья
Чарки з горілкою , з пивом гуртки
Симпатичні подружки.


***
Мій милий , вибирай - все це для тебе!
Але найкращий мій подарунок - це все ж ... Я !


***
З днем народження , коханий! -
Я сказати тобі поспішаю .
Самий ніжний , самий милий ,
Лише тобою одним дихаю .

Найближча, найголовніший ,
Дорога моя людина .
Будь же щасливий , мій бажаний ,
Нині , завтра і довіку !


***
Нехай життя буде , як у кіно -
Мальдіви , довгої витримки вино ,
Моделі та відомі співаки ,
Навколо - багатоповерхові палаци ,

Прекрасної музики живої наспів ,
Тіла чудесних засмаглих дів ...
Здоров'я буде міцне твоє -
На це заробиш на все!


***
Милий , ніжний , дорогий ,
Будь завжди самим собою.
Адже ти такий класний ,
Погляд завжди твій ясний .


***
Бажаю тобі дружину ідеал ,
Щоб з нею ти горя не знав ,
Жив як султан в гаремі ,
Показав мову будь-якої проблеми ,

Щоб дружина до друзів завжди відпускала ,
Ніколи заначки не шукала ,
Разом з тобою дивилася футбол ,
І найголосніше кричала «Гол ».


***
З днем народження вітаємо
І всього , всього бажаємо
Нехай клубочок щастя в'ється
Від любові сердечко б'ється

Щоб в красуню закохався
І вдало ти одружився
Щоб мав квартиру , дачу
І автомобіль на додачу


***
Сили чоловічого та уваги жіночого ,
Бізнес розвинути до масштабу вселенського ,
Пива холодного в теплій компанії .
Можна ще раз про жіночій увазі ...
Грошей буржуйських в гаманці шкіряному ,

Менше по життю зустрічати відморожених ,
Тачку круту і світла зеленого ,
( До пива , забув я , побільше солоного ) .


***
День сьогодні незабутній ,
Ллється хай напій пінний ,
За здоров'я , і для благ ,
Щоб міцним був кулак !
Щоб у житті - лише везіння ,
І з коханою пробужденье .
З Днем Народження вітаю ,
Кращим у світі бути бажаю!


***
З днем народження , дружбан !
Виїжджай на автобан ,
Діставай свій барабан ,
Доведи , що ти - крутай !


***
У чоловіка день народження -
Свято не буденний !
І буває поздоровлень
Видимо-невидимо !

Але сьогодні я б хотіла
Побажати удачі!
І легко завжди вирішувалися
Складні завдання !


***
Тебе сьогодні вітаємо ,
Від усієї душі тобі бажаємо :
Щасливих днів і ніжної ласки ,
Принцесу милу з казки


***
Що треба чоловікам ? Нещодавно дізналася .
Рахунок у банку з шестінулевим капіталом ,
Надійних друзів , перспектив грандіозних ,
Жител п'ятикімнатних і п'ятизіркових ,
Носков одноразових цілий запас,
Скрізь проходити " фейс -контроль " один раз ,
Щоб тачка своя була краще і крутіше ,
Бензин нескінченний, погода без хмаринок ,
Даішників добрих , без пробок дороги ,
Подругу , щоб від вух росли ноги ,
Щоб грошей вона ніколи не просила ,
Про заміж мовчала і пиво носила ,
Начальник хвалив , щоб за розум і відвагу ,
І премії видавав , без напружу ,
Оклад підвищувався , колектив поважав ,
І ріс , у зв'язку з цим з усім , капітал ,
Щоб кішка " Масяня" була всім задоволена ,
Спала десь поруч , і нявкала скромно ,
Ще добре б її привчити :
Готувати , прати , на роботу ходити .
Ах, так і, звичайно , побути президентом ,
Ще рок- зіркою і легендою.
І якщо все правда , що я викладаю ,
Все це тоді я тобі і бажаю !
Прикольні смс з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий