понедельник, 17 марта 2014 г.

поздоровлення з днем народження подрузі

З днем ​​народження Дорогий
Роби що-небудь зі мною!


***
Я тобі дарую квіти
Незвичайною краси!
Чи не півонії , що не ромашки ,
А квіти з промокашки !


***
Знай , краще за всіх на світі ти !
Нехай збудуться твої мрії
І сотні тисяч років поспіль
Все буде супер і отпад!


***
Папуля , це я , твоя " кнопочка " , ти завжди мене так називав. Ця " кнопочка " вже стала " канцелярською кнопкою " . Вибач , забігали, запрацювалася , але ж у тебе день народження. Вітаю !


***
Я бажаю тобі купу грошей , море любові і багато часу щоб насолоджуватися
цим!


***
Хай тобі завжди світять зірки - зірка удачі , зірка любові , зірки
дружби і зірки коньяку.


***
В один на рік - народження - день
Будь ти в польоті , на льоту :
Забудь всю побуту дребедень ,
Видобутку грошей суєту !
Зупинись . Поглянь ти вгору ,
Навколо - прекрасно , як у сні ...
Зими і літа посміхнися ,
Засмейся осені , весни !
Так відтягни , розслабся ти ,
Жени мітлою з дому смуток ...
У день цей всі твої мрії
У реальність перетворяться нехай ! !


***
У Сибіру говорять 1000 км - НЕ відстань , 100 оленів - не отару , 60 градусів - не мороз , 50 років - не вік.


***
Вітаємо з Днем Народження !
 Бажаємо щастя, здоров'я , хліб @ , солі , цукру , сірників , мила , шампанського!


***
Щоб тебе в 150 років за згвалтування посадили.


***
У день народження не людина стає на один рік старше - це ще один рік поповнюється таким прекрасною людиною , як ти ! Вітаю тебе і цей щасливий рік !


***
Бажаю все життя йти по дорозі утеленія трояндами і наступати на м'які пелюстки цих троянд ! А ті , хто захоче перейти тобі дорогу , щоб наступали на шипи цих троянд , і ніколи більше не переходили тобі дорогу ! За тебе наш дорогий іменинник ! З Днем Народження!


***
Років до двісті тобі жити , а нам свідками бути !


***
Бувають жінки - схожі На трохи прив'ялі квіти. Ще миліше мені , дорожче , Ще желанней стала ти .


***
Краще пізно , ніж ніколи! Доводиться вітати тебе "заднім числом". Що ж, нехай ще один день в твоєму житті буде святковим , ще раз твоє обличчя осяє усмішка і на серце стане тепло. Бажаю тобі , щоб це відбувалося щодня!


***
День народження краще було б святкувати не раз в році , а щодня , щоб за цей довгий час встигнути перерахувати всі достоїнства іменинника ! Так давайте вип'ємо хоча б за два головні його достоїнства - за те , що він є, і за те , що він з нами!


***
"Доля укладена в характері " , - говориться в прислів'ї . Я хочу побажати тобі , мій дорогий онук , щоб ти постійно працював над собою і був самим витриманим , цілеспрямованим , а ще - любив мудрість.


***
Здоров'я, бадьорості , успіху ! А в цей день - побільше сміху! Жила щоб довго і щасливо , Рідними , близькими любима , У колі своїх друзів , подруг , Перенесла будь-яку недугу , Квітів і пісень багато-багато , Щоб радісною була дорога , А життя у нас дорога ...


***
Дорогий мій друг! Бажаю , щоб
у тебе завжди було легке самопочуття і важкі кишені !


***
Щастя, здоров'я , успіхів , достатку !
Гроші щоб липли до долоньках і п'ятах!
Оригінальні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий