понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження подрузі

Чоловік , бажаю тобі постаратися
У роботі успіхів суцільних домагатися
Сидіти за кермом ОБАЛДЕННАЯ тачки
Хрустких купюр перераховувати пачки


***
Нехай день народження буде , як у кіно -
Мальдіви , довгої витримки вино ,
Моделі та відомі співаки ,
Навколо - багатоповерхові палаци ,
Прекрасної музики живої наспів ,
Тіла чудесних засмаглих дів ...
Здоров'я буде міцне твоє -
На це заробиш на все!


***
На риболовлі нехай з друзями
У тебе завжди клює ,
А улюблена команда
М'яч вирішальний заб'є.

На роботи підвищеної
Чекає нехай тебе ,
Будинки пестять і плекають ,
Поважаючи і люблячи .


***
Нехай цей твій народження таким же чудесним як Я!


***
Вдячна я собі
за подарунок мій тобі .
І скажу всім не тая ,
мій подарунок - це Я !


***
Червоний бант на талії ,
Блиск в очах обгортковий .
Ти мене загадував ?
Отримай , хороший мій .
В якості подарунка
Буду для тебе.
Розверни ж , солодкий .
Я тепер твоя .


***
Прийми наш полум'яний привіт , друже ,
І побажання радості у долі .
Нехай буде небо , життя і люди чистіше ,
Там , де йти тобі призначено .


***
Удачі, один у всіх справах
І в кожному починанні !
Як у сміливих планах та мріях ,
Нехай збудуться бажання!

Йти вперед і перемагати ,
Досягти заповітної мети!
А якщо треба підтримати?
Я поруч , будь певен!


***
За те , щоб ти завжди відчував себе , як король
на троні !


***
Ти супер у мене , я знаю ,
І в День рожденья вітаючи ,
Тобі , коханий мій , скажу -
Тобою я дуже дорожу !

Ти будь завжди таким же класним ,
І з настроєм прекрасним ,
І нехай у всьому тобі щастить ,
А серце від кохання співає !


***
Нехай тобі живеться смачно -
У гаманці хрумтить « капуста ».
«Ламборджині » в гаражі ,
У ліжка дама в негліже .
Нехай тобі живеться солодко -
Будь ти поголений завжди гладко.
Лопай ложками ікру -
Дай розслабитися нутру !
Вип'ємо нині коньяку
За крутого мужика !
У ньому вади не відшукаєш !
З Днем народження , друже!


***
Мій милий , ніжний і рідний ,
Мій самий у світі дорогою.
Хочу привітати я тебе ,
Дарую подарунок - це я !


***
Хочу побажати я тобі в День Народження :
Відмінним щоб було твоє настроенье ,
У роботи години і в хвилини неробства ,
По буднях , з ранку, і в розпалі веселощів ,
З улюбленою в кафе , в кабінеті у боса ,
З гаманцем тонким , з гаманцем товстим .
А якщо ти все ж почнеш сумувати ,
Не гаючись кращих друзів треба кликати !


***
Дядя , дядя як хороший!
На артиста ти схожий .
З днем ​​народження тебе ,
Вітає вся родина.
Ти прекрасний і смішний
Ти - веселий , заводний.
Самий бадьорий ювіляр
і зовсім ще не старий .
Ти хороший сім'янин
І слухняний громадянин.
Багато світла і добра
І сімейного тепла.
І у всьому удачі
І грошенят на додачу.
Ти живи та посміхайся ,
Сиром у маслечко катайся !


***
Ти дуже крутий! Ти крутий подвійно !
Ти - крутіше за всіх на світі !
Хоч став - крутий , хоч ляжь - крутий !
Ти крутіше тих і цих !
Так будь крутим завжди, скрізь , вдень , ввечері і вранці !
За це круто ми наллємо і вип'ємо теж круто!


***
Не кінчається , ріки пива ,
Життя нехай тече красиво!
Будь ритмічним , серця стук ,
З Днем народження , кращий друг!


***
Я сьогодні без сумніву
Побажати тобі хочу :
Жартів , радості , везіння ,
Щоб все було по плечу!
Щоб зимові бурани
І гарячий літню спеку
Не ламали твої плани.
Друг мій ! Щастя - бути з тобою !


***
Вітаємо з днем народження!
Щастя, радості , везіння !
І здоров'я , і удачі!
Жити красивіше і багатшими!
Будь успішним і щасливим ,
Добрим , молодим , красивим!


***
Нехай коньяк , який ти п'єш , буде старше жінок , з якими ти спиш !


***
З днем народження ! Ура!
Життя нехай буде як гра ,
Перемагай скрізь і всіх ...
Нехай прийде до тебе успіх.
Авторські привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий