понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження коханому

Є сестри , які дуже розумні ...
Є сестри , які дуже ласкаві ...
Є сестри , які дуже милі ...
Але найкраща у світі - звичайно ж , ти !


***
Чудової , улюбленої сестрі
Дарую побажання ці:
Величезною удачі тобі ,
Будь найщасливішою на світі!

Нехай будуть подарунки , квіти ,
Мрія втілиться будь-яка!
Спасибі , що в житті є ти ,
Сестричка моя дорога .


***
Любиш ти сміятися дзвінко ,
Дуже радісно з тобою ,
Ти чудова сестричка ,
Будь завжди - завжди такий!

Так хочу , щоб виконувалися
Всі бажання у тебе ,
Щоб тобою всі захоплювалися
І любили - так , як я!


***
Дорога моя мила сестра !
День рожденья починається з ранку!
День рожденья починається з посмішки ,
Пісень дзвінких і в душі звучання скрипки !
День рожденья починається віршем.
Це свято , що приходить в будинок !
І не вирватися з щастя , як з полону.
День рожденья і шляхи, і зміни!
Ти виконай всі бажання мої :
Будь щасливою , будь коханої і люби!
Будь багатою і завжди самою собою.
Живи в радості , задоволена будь долею !
День народження - це на щастя ключ.
Це свято , яскравий сонця промінь !
Це радість справжнього моменту.
Серце б'ється , і душа летить навіщось .
День рожденья починається з ранку!
Вітаю тебе , мила сестра !


***
Любляча , ніжна і мила ...
Добра і найкрасивіша ...
все це - про сестричку мою !
Будь щасливою !
Я тебе люблю!


***
Мила сестричка , полум'яний привіт !
Шолом тобі , кохана, святковий букет ,
Веселих пригод , щастя без кінця ,
Святкових хвилювань , світлого обличчя!


***
Нехай у твоїй , сестричка , життя ,
Немов у казці справжньої,
Буде кожну мить пронизаний
Радістю, любов'ю , щастям!


***
Ти перлина нашої сім'ї ,
Прикраса кожній вітальні !
Нехай удача допоможе знайти
Щастя в житті з коханим чоловіком !


***
Сестрі - красуні моєї
Бажаю я щасливих днів ,
Здоров'я, щастя всією душею
Нехай на душі панує спокій ,

Нехай збуваються мрії ,
Адже так гідна щастя ти .
Щасливої ​​будь і посміхайся ,
З багатим хлопчиком зустрічайся !


***
Бажаю я сестрі моєї
Щасливих в житті багато днів ,
Щоб ти зневіри не пізнавши ,
І щоб щасливою самій стала!


***
Нехай і надалі твій яскравий сміх
Звучить задерикувато і дзвінко !
Ти крутіше всіх ! Ти краще за всіх !
Ти просто кльова сестричка !


***
Здоров'я і удачі!
У кишені щоб дзвеніло !
З Рожденья днем привітати ,
Сестричку я встигла.


***
Сестричка дорога ,
мила рідна
З Днем народження тебе !
Ти завжди люби мене !


***
Мила сестричка - ніжний метелик ,
Радісна пісня , ранковий квітка!
Вітерець весняний , крапелька роси ,
Чистота і ніжність дівочої краси !

Скоро ти розправити крила і злетиш ,
У неосяжної життя гордо здійнятися !
У світі стільки вічних , неземних красот ,
Ти доб'єшся славних життєвих висот!


***
У мене сьогодні свято -
Іменинниця сестра !
На честь події такого
З самого не сплю ранку.

Для коханої для сестри
Я розвісила кулі ,
Кімнату прикрасила ,
Трохи себе підфарбувала ,

Голосно музику включила ,
З частуванням стіл накрила .
Нехай улюблена сестра
Веселиться до ранку !


***
Я б міг говорити нескінченно ,
Як я радий , що ти є у мене.
Я бажаю любові тобі вічної -
Ніч від ночі і день від дня.

Безмежно бажаю здоров'я ,
Щоб сонце світило з ранку ,
Вдохновенья і щастя з любов'ю
Для тебе, дорога сестра !


***
З днем народження , сестра !
Я хочу тобі добра!
Якщо вимиєш посуд
І квартиру поприбираєш ,
Те подарунок , без сумніву ,
Ти за тумбочкою знайдеш.


***
Хоч життя закинула нас далеко ,
І бачитися ми стали рідко ,
Але в моєму серці ти завжди
Будь щаслива моя сестра !
Хай сонце , кожним промінцем своїм
Обійме ніжно за мене .
Хай світить яскравіше в цей день твоя зірка ,
Я вітаю з днем народження тебе !


***
Я люблю свою сестричку
Сильно смикати за кіски ,
Але сестричка підросла
І косички розплела .

Але сьогодні у сестрички
Яскраво світяться оченята -
Іменинниця красива ,
Посміхається грайливо .

Міло ляскають вії
У девчонки - пустунки .
приймає поздравленья
І киває зі схваленням.

Ось і я вирішив привітати -
Пам'ять про себе залишити !
Тому бажаю щастя ,
Щоб не знала ти негоди ,

Бідність бачила в кіно ,
Пила червоне вино ,
Вийшла за мільйонера
І знайшла в ньому кавалера -

Щоб кава прям в ліжко ,
Щоб життя , як акварель
Яскравою і веселою стала ,
Щоб була принцесою балу .

Загалом , щастя і багатства -
Не забувай рідного братика !


***
Для тебе пурхають пташки ,
Для коханої , Для сестрички
Ти читаєш на ніч казки ,
Закриваєш солодко оченята ...

Для тебе зловить кішка
Лапкою зірочки у віконці.
Ляльки , метелики , іграшки -
Теж дрімають на подушці ...

Посміхайся , будь щасливою ,
Самою доброї , наймилішою !
Вірш з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий