понедельник, 17 марта 2014 г.

смс привітання з днем народження

Щоб життя було не життя , а чудо ,
І щоб кожен день був днем народження!


***
Як здорово , що ти є!
Нехай твоє життя буде яскравою ,
а настрій - сонячним !


***
З Днем Народження ! З найтеплішими , самими сонячними побажаннями!


***
Вір у мрії! Вони збуваються.


***
Бери від життя саме прекрасне ,
Успішна будь, щаслива і щаслива!


***
Люблю тебе шалено я !
Ти - радість і мрія моя !
З Днем народження !


***
Щастя справжнього , світлого , земного.
Рядком хропе , милого , рідного .


***
Бажаю тобі індійської любові , північного здоров'я , і кавказького довголіття! З Днем народження !


***
Бажаємо щедро , від душі
Здоров'я, щастя і любові.


***
Хай збудеться все , щоб була ти щасливою
Квітучої , веселої , багатою , красивою !


***
Зая , це little смс ,
Значить я вже прям тут.
На порозі у тебе ,
З Днем Народження тебе !


***
Гей, подруга вистачить спати ,
Нумо швиденько вставати.
З Днем Народження тебе ,
Раненько привітаю я .


***
Будь сильним всім вітрам на зло ,
Будь крутий, і щоб тобі щастило !


***
Бажаю , щоб життя не стояла на місці!
Щоб з кожною хвилиною була цікавіше!


***
Щасливої ​​безтурботності ,
Захвату , краси ,
Довіри і ніжності ,
Любові і доброти!


***
Вітаю друга з Днюхой!
Міцний тілом будь і духом!


***
Бажаю : Щоб кожен день , як новорічний , був передчуттям торжества.


***
C тих пір , як у мене є ти. Я знаю що збуваються мрії! Вітаю !


***
Бажаю радості , любові і купу щастям попереду!


***
З відкритим серцем і любов'ю , бажаю щастя і здоров'я!
Короткі поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий