понедельник, 17 марта 2014 г.

привітання з днем народження сестрі

Привіт, це я - твоя смс. Поспішаю поздоровлення доставити . Один кльовий хлопець так сильно просив тебе з Днем Народження привітати . Що я поспішала , летіла крізь дим , вітру і колючі грози, щоб в цей прекрасний сонячний день розтопити в твоєму серці морози .


***
Частинку нашого тепла прийміть мерщій , Затишку , щастя і добра бажає коло друзів. З днем Народження !


***
Хай завжди вогнем любові
Світяться очі твої !


***
Бажаємо вам світлих і радісних днів ,
Успіхів , здоров'я , надійних друзів!


***
Я смска блатна ,
Круто тебе вітаю .
Типу , в натурі , удачі ,
Яхту , машину і дачу.
З Днем Народження !


***
Нехай в душі завжди панують
Щастя і гармонія !
Нехай зірка любові горить ,
Ллється почуттів симфонія !


***
Нехай фантазії і мрії
У житті втілюються !
Нехай приємні моменти
Найчастіше трапляються !


***
Бажаю навколо тільки добрих людей ,
І ясних , безвітряних , сонячних днів.


***
Постав листівку пред собою ,
Налий і випий - я з тобою!


***
Вітаю ! Вітаю !
День рожденья раз в році.
Як завжди ВСЬОГО бажаю!
Жди , з подарунком я прийду !


***
Бажаємо щедро , від душі
Здоров'я, щастя і любові.


***
Пожеланья наші короткі: бути здоровим , жити в достатаке !


***
З днем Народження вітаю і від усієї душі бажаю
Багато щастя , довгих років. І у всьому великих перемог!


***
Як сонячний день , як чудова казка ,
Нехай життя твоє буде завжди так прекрасна.


***
Нехай у тебе буде стільки здоров'я , скільки бажає тобі мама !


***
Вітаємо з днем народження!
І бажаємо ми тобі найкращого, що є в долі !


***
Бажаю тобі любові і ласки ,
Щоб все збувалося б як у казці.


***
Від усієї душі без багатослів'я
Бажаю щастя і здоров'я .


***
Нехай радість в дім , як сонечко , вливається ,
Мрія твоя будь виповнюється ,
На серці не лягає смутку тінь
І День рожденья буде кожен день!


***
Нехай будуть дні буде біла, легкі,
Як ніжною троянди пелюстки ,
Завжди прекрасним - настроенье ,
А життя - щасливим ! З Днем Народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий