понедельник, 17 марта 2014 г.

смс вітання з днем народження куму

Дівчина з казки ,
Символ моєї пристрасті ,
Дівчина- желанье ,
Весь у твоїй я влади !
Знаю , ти гідна
Кращою жіночою частки ...
Будь завжди коханою ...
З днем ​​народження , Оля!
Бажаю в цей день напитися ,
У своїй квартирі заблукати.
Друзів , рідних не дізнаватися ,
І не знайти своє ліжко .
Бажаю море удачі і дачу у моря!
Нехай очі твої сяють світлом щастя і любові , нехай душа твоя не знає ні печалі , ні туги .
Хай роки мчать низкою, минаючи всі негоди , я Вам бажаю всією душею , любові, здоров'я , щастя.
Щасливої ​​будь , неповторною , завжди люби і будь коханою! Нехай завжди ростуть квіти, і буде свято там , де ти !
Нехай у житті чекають тебе , лише теплі слова , і серце ніколи від болю не заплаче , і нехай паморочиться вічно голова, від радості , любові і від удачі!
Бажаю тобі ...
здоров'я в особистому житті.
З Днем народження ! Любові до запаморочення і чумового настрій і найвідданіших друзів!
Від усієї душі , з великим хвилюванням , в якому , слів не знаходячи , я вітаю з Днем народження , чудовим святом тебе !
Того дня , коли ти народився ( ась ) , відбулася дивовижна річ - світ став прекрасніший . З днем народження !
Давай з тобою займемося ЦИМ ...
Твій день народження відзначимо !
Бадьорого ранку ! Вдалого дня ! Добрих усмішок! Цілую тебе !
Аромат всіх квітів
І рум'янець зорі
Я готовий тобі
У цей день подарувати.
Все, що світлого є
І великого в долі ,
Я від щирого серця бажаю тобі .
Нехай очі твої сонцем сяють , хай світять посмішкою уста . З Днем Народження вітаю , щастя в житті бажаю завжди !
Вітаю з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий