понедельник, 17 марта 2014 г.

побажання з днем народження колезі

Тебе з любов'ю вітаючи ,
Я в День рожденья кажу:
Все, що ти тільки забажаєш ,
Тобі сьогодні зроблю ...


***
Любовні обійми -
Приємне заняття .
Дарую тобі сердечко ,
Зігрію , немов пічка !


***
Нехай у День народження , друже ,
У твоїх кишенях , гаманцях
Справно водяться деньжищи
І радість бігає в очах!


***
З Днем Народження , дорогий ,
Ненаглядний мій , рідний!
Я тебе привітати рада ;
Поруч бути з тобою - нагорода.

І бажаю від душі
Щоб були хороші ,
Роки прожиті разом ,
Злагоджено , як рядки в пісні !

Будь же щасливий і здоровий ,
До довгого життя будь готовий !
Обіцяю поряд бути
І завжди тебе любити !


***
Хочу побажати тобі щастя ,
Але краще його подарую !
Коханий мій , ніжний мій , добрий ,
Тебе я всім серцем люблю.


***
Єдиний і дорогий ,
Солодкий мій і золотий!
Сексуальний , заводний.
Добрий , милий і чудернацький.
Привабливий і ніжний ,
Іронічний і надійний .
Непередбачуваний , неповторний ,
Сильний , ласкавий і найкрасивіший !
Мудрий , серйозний , великодушний ,
Щедрий , веселий , господар привітний .
Найталановитіший , трохи таємничий ,
Стильний , загадковий , у почуттях - шалений .
Щастя моє , з Днем народження тебе !
Міцно цілую ! Половинка твоя .


***
У День рожденья побажаю
Багато сміливості тобі ,
Що б ти (я так мрію !)
Пропозиція зробити мені !

І ще бажаю грошей ,
Важливий грошове питання !
Щоб купив ти мені не віник -
Мільйон красивий троянд !


***
Бажаю солодкого веселощів
І дня рожденья без похмілля ,
Посмішки світлої , як бурштин ,
І пам'ятай - ти сьогодні цар !


***
Тобі бажаю в день рожденья
Бути молодим , здоровим , сильним ,
Гарячим до займання
Могутнім , як герой з фільму !

Щоб купував собі одяг
Від Хьюго Босса і Габана ,
Щоб у тебе була Надія ,
А також Ліза і Тетяна !


***
Ура! Настав твій свято головний !
Сьогодні День Народження!
Він найкращий, славний !
Ти чекаєш подарунків і веселощів.

Ми не змусимо тебе чекати ,
Сюрприз вже готовий!
Поспішаємо здоров'я побажати
І виконання снів !

Будь весел , і завжди любимо !
Твій сміх нам всім необхідний !


***
На світі ти один такий :
Веселий , добрий , заводний.
З тобою не нудно на дивані ,
З тобою не страшно в океані.
Всіх підкорюєш красою

Усмішливого пустотливий .
Очі виблискують чарівністю
( Дар мови можна втратити )
І з днем народження вітаємо ,
Бажаємо далі так тримати !


***
Дозволь привітати з днем ​​народження ,
Здоров'я, щастя побажати,
У роботі - більше натхнення ,
І відпочивати - не забувати !

Залишити в минулому всі печалі ,
Обійняти за талію удачу ,
І щоб всі дівчата зітхали :
"Чоловік - казка! Просто мачо! "


***
Все, що з хорошим в житті пов'язано,
Все це пов'язано з тобою ,
І цим все , мабуть , сказано ,
Зі святом тебе , рідний!


***
Будь здоров , як помідор ;
будь упевнений , як бугор ;
стійок будь, як скелі гір ;
будь духовний, як собор ;
свіжий душею , як хвойний бір !


***
Будь завжди надійним другом ,
Загалом, просто сам собою.
Щоб знайшов собі подругу ,
Що розділить життя з тобою .


***
День народження скоро твій ,
Мій улюблений , дорогий ,
Подарувати хотіла б , знаєш ,
Все, що ти ні побажаєш !

Хочеш , я тобі зорю
Вранці раннім подарую?
І захід вечірній теж
Подарую я , мій хороший !

Лучик сонця золотий
Подарую тобі , рідний ,
Або крапельку дощу -
Все, улюблений , для тебе!

Шепіт хвиль , морський прибій ,
Крики чайок над водою ,
Місячну доріжку ,
Ягоди в долоньці ...

Подарую квітучий сад ,
І п'янкий аромат ,
Струмочок дзвінкий , хочеш?
Усе тобі - і дні , і ночі !

Хочеш зірочку на небі?
Подивися , як яскраво світить !
Хочеш веселку - дугу ?
Подарую ! Я все можу !

Але до чого загадки ?
Всі дарую , мій солодкий !
А на додачу подарую
Я тобі любов свою !


***
Щоб час своє ти не витрачав даремно
Бажаю тобі життя безмірно круту
Крутих алкогольних напоїв у склянці
Крутого перегляду TV на дивані
Круту риболовлю , круту полювання
Крутих перекурів під час роботи
Крутого футболу , крутого хокею
Крутих перемог тим , за кого ми вболіваємо !
У будь-який день тижня , в будь-яку хвилину
Нехай все і скрізь у тебе буде круто!


***
Я за те , щоб життя було
Хороша і весела
Феєрверки , з пивом гуртки
Пісні , шашлики , подружки!


***
Бажаю , щоб тобі жилося
Щасливо і привільно !
І щоб був твій гаманець
Набитий грошима щільно !


***
Тобі бажаю не тужити
Багатим життям довго жити
Щоб був здоровий, багатий і сміливий
Щоб міг , а головне - хотів!
Привітання з днюхою

Комментариев нет:

Отправить комментарий