понедельник, 17 марта 2014 г.

привітання з днем народження на українській мові в прозі

Рік додався до десятку - це зовсім не біда. Дні йдуть без оглядки і зливаються в року. Важливо бути завжди здоровим , нічого важливішого немає ! Будь же ніжною і коханою і живи до сотні років!

412345 (Голосів: 10 )

Вік жінки тільки такий - скільки відчуває серцем , душею. Так що нехай протікають року - залишайся завжди молода!

412345 (Голосів: 4 )

Молодість твоя хай не убуде , а разом з нею - любов і доброта. Нехай вічним гостем в будинку твоєму будуть , спокій і щастя , мир і теплота ! Бажаємо щастя в особистому житті , хоча навіщо ... Побільше тобі травички й краще ...

412345 (Голосів: 4 )

Кохана! Напевно , оператор не пропустив мої смс поздоровлення , так як вони були занадто гарні , і викликали його заздрість. Я і не знаю , як писати , щоб мої поздоровлення дійшли до тебе , найпрекраснішою дівчині на землі. Я тебе дуже сильно люблю.

412345 (Голосів: 4 )

Бажаю зі сходів звалитися , бажаю вистрибнути у вікно! Бажаю в хлопчика закохатися , але тільки , цур, не в мого !

412345 (Голосів: 2 )

Все що в житті звучить красиво , Я хочу подарувати тобі , Щоб ти була найщасливішою , У цьому світі , на цій землі ! ! !

412345 (Голосів: 8 )

Ходить місяць в небі чорному ,
Зірки падають на ставок ,
З днем народження , лисеня ,
Вір , дні класні грядуть !
На стежці , щоб ні капкана ,
На три рівня нора ,
Поруч ферма щоб з курми ,
Життя - весела гра!

412345 (Голосів: 8 )

Як шкода , що сонце мені не подарувати , Квітів по телефону не відправити , Залишилося тільки sms -ку написати І промінь тепла в твоїй душі залишити !

412345 (Голосів: 8 )

Бажаю тобі всього ...

312345 (Голосів: 35 )

Тобі , улюбленій мамі , єдиною , рідний , шолом поздравленья наші , і наш уклін земний.
Смс привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий