понедельник, 17 марта 2014 г.

красиві привітання з днем народження для хлопця

Подарувала б сонце , воно високо Подарувала б серце , воно глибоко Подарувала б щастя , його не дістати Дарую смс я , прошу не стирати !

412345 (Голосів: 32 )

Приляж , розслабся , ні про що не думай ... Відчуваєш , хтось ніжно цілує твої губи ? Не лякайся - це я ніжно цілую тебе в твій день народження . Вітаю , любий!

412345 (Голосів: 29 )

З днем народження вітаємо , Здоров'я, щастя Вам бажаємо , Успіхів у творчій праці , Любові і радості в сім'ї ! Бажаємо життя без тривог , Прогнати печалі за поріг , Бажаємо жити - не сумувати І про друзів не забувати !

412345 (Голосів: 18 )

Бери від життя все , що можна, бери хоч те , що нам дано. Адже життя на життя не перемножити , а двічі жити нам - не дано !

412345 (Голосів: 32 )

Бажаю , життя без журби , не хвилюватися без причини , завжди мати веселий вид , повік не знати , де що болить.

412345 (Голосів: 16 )

Рік додався до десятку - це зовсім не біда. Дні йдуть без оглядки і зливаються в року. Важливо бути завжди здоровим , нічого важливішого немає ! Будь же ніжною і коханою і живи до сотні років!

412345 (Голосів: 13 )

Бажаємо , щоб серце не боліло І щоб не мчалися швидко так роки, Щоб голова від горя не сивіла І поряд були вірні друзі .

412345 (Голосів: 35 )

Бажаю море удачі і дачу у моря!

412345 (Голосів: 25 )

Від усієї душі без багатослів'я , бажаю , щастя і здоров'я , бажаю благ тобі земних - я знаю , ти гідний їх !

412345 (Голосів: 8 )

У цей ранковий час пробудження
У твоєму житті додасться рік.
Вітаю тебе з днем народження,
І нехай молодість вічно живе.

Нехай очі твої щастям сяють ,
І цвітуть лише посмішкою квіти.
Щастя в житті тобі я бажаю ,
Нехай стають дійсністю мрії!
Класні привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий