понедельник, 17 марта 2014 г.

поздоровлення з днем народження друга

Нехай тобою милуються ,
Нехай у тебе закохуються !
У день народження мрії
Нехай здійснюються !


***
Бажаю , щоб тебе любили ,
Бажаю, щоб квіти дарували ,
Щоб з неба зірки діставали
І міцно- міцно обіймали !


***
На світі самою-самою будь чудовою,
Ще - завжди турботливою , чарівною !
Всіх замечательнее , ласкавіше , красивіше ,
Ще, звичайно - у світі всіх щасливіше !
Дивись легко , з усмішкою на все ти -
Тоді зникнуть відразу всі турботи !
Кругом тебе лише тільки радість буде ,
Її нехай рідні дарують люди!


***
Тебе сьогодні з днем народження
Поспішаю привітати перший я -
Моя прекрасна малятко ,
Ти знай , що я люблю тебе !

І в цей ніжний добре свято
Тобі я дещо дарую -
Ти чекай мене сьогодні вночі ,
Тобі сюрприз підніс ...


***
З Днем Народження вітаю !
Я люблю тебе, рідна ,
За красиві очі ,
І за багато інших « за» !


***
Ти як бочка пурхаєш
Ти прекрасна , як квітка !
Що ще тут забажаєш?
Щоб все в житті було ок !


***
Мій ніжний ласкавий кошеня !
Поспішаю тебе привітати я
Нехай в житті буде тільки щастя ,
І тільки вірні друзі !

І сей віршик свій завершуючи ,
Скажу я прямо , не тая :
Все можна вмістити в три слова -
Здоров'я, щастя і мене !


***
Ти - найкраща , ти - супер!
З днем ​​народження , мила !
Ти сама не знаєш
Яка ти красива !

Нехай все, чого ти хочеш ,
Збувається в момент .
Ти краще за всіх , і це
Не просто комплімент.


***
З Днем Народження вітаю !
Здоров'я бажаю ,
Щастя, радості , любові ,
Грошей більше рази в три !

Щоб сонечко світило ,
Щоб удача приходила !
Щоб світ був просто казкою!
І дарував тепло і ласку !

Щоб торт був найсмачнішим !
Щоб сміх був найдружнішим !
Щоб подарунків було море!
Щоб пили тільки стоячи!

Нехай закрутить тебе свято!
І забудуться негоди!
Нехай збуваються мрії!
Цього варта ти !


***
Дорога моя подружка !
Хай щастя біжить до тебе , виблискуючи п'ятами !
Нехай діти крутяться навколо зі своїми загадками !
Нехай ласкаво сонце тобі посміхається !
І все , все , все в житті твоєї виходить!


***
Чоловіків тобі бажаю самих різних
У любові , і в магазинах безвідмовних !


***
Нехай будуть у моєї подружки
Золоті брязкальця ,
З червоною ікрою ватрушки ,
Триповерхові хатинки ,
Норкові накідушкі ,
Іномарки , витребеньки !


***
Супер- дівчинкою без лестощів
Ми завжди тебе кличемо ,
На твою адресу в інтернеті
У день народження зайдемо .

Тобі , мила подружка ,
Передасть нехай інтернет :
Краще дівчинки на світі
Ще не було і немає !

Зовні все згідно стилю :
Сумка , туфельки , парфуми ...
Загалом , в прозі не опишеш -
Виходять вірші.

Не замінить описом
Те , що видно без окулярів:
Супер- дівчинка (ім'я іменинниці. )
Дасть «Міс Світу» сто очок!

Не подумай, ми без лестощів
Шолом сюрпризи в інтернет ,
У твій , подружка , день рожденья
Передати хочемо привіт ...

А до привету пожеланья
Для тебе ми припасли :
Щастя, радості , успіхів
На твою адресу віднесли !


***
Нехай у цей день чудовий все збудуться мрії!
Бажаю, щоб відтепер щасливою стала ти !
Веселий промінчик сонця нехай світиться в очах ,
Без втоми чоловіки нехай носять на руках!


***
Нехай чоловік в твої двері
Постукає одного разу:
Тверезий розум , добре серце
І великий ... БУМАЖНІК !


***
Нехай погода не ахти -
Наряд , потарахті ,
Всім знайомим подзвони ,
На подарунки натякни ...

Чоловік раніше нехай встає ,
Смачний сніданок подає ,
Діти принесуть квіточки ,
Поцілують в обидві щічки ...

Ми ж посланье шолом , люблячи :
З днем ​​народження тебе !


***
Бажаю вірних і чуйних друзів ,
Любові неземної і таємничою ,
Прожити разом багато радісних днів ,
І бути для когось єдиною!


***
Іменинниця наша , як яскравий квіточку , -
Так свіжа , гарна, як брусничка ,
І господиня , і мама двох доньок ,
І дружина , і працівник відмінний ...

Нехай твій будинок буде радісним , світлим , затишним ,
Повний щастя і дитячого сміху .
Нехай у нього буде завжди від друзів багатолюдно ,
А в роботі - побільше успіху.

Нехай доля буде щедрою ,
А життя буде яскравою ,
Прибувають здоров'я і бадьорість .
Щодня - квіти ,
Компліменти , подарунки !
І нехай вічною буде юність!


***
Тобі бажаємо в день народження ,
Щоб у прекрасний день весняний
Недбало вантаж турбот струсити ,
На південь виїхати відпочити ,

І з кимось в танці закрутитися ,
І побешкетувати , трохи закохатися !
Спробуй життя смак до дна ,
Ми за тебе келих вина

Сьогодні випити пропонуємо ,
Щоб до життя нової відродитися !
Тебе ми любимо , поважаємо ,
Ну як за це не напитися ? !


***
Я бажаю тобі міцно
Міцних тілом мужиків ,
Міцних почуттів , колготок міцних
І міцніше каблуків !
Офіційні привітання з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий