понедельник, 17 марта 2014 г.

найкращі привітання днем народження

Нехай обійде тебе біль і туга ,
Подарунки нехай везуть возами.
Май здоров'я ти , як у бика ,
Але тільки з дуже добрими очима !


***
Я тобі куплю в подарунок
Книжку «Камасутра ».
Вивчай сю науку
Вночі, вдень і вранці.


***
Здоров'я, здоров'я і ще раз ГРОШЕЙ!


***
Я хочу випити ...
... Ось загалом -то і все , чого я хочу ...


***
Бажаю , щоб у тебе в житті були і очікувані приємності і приємні несподіванки! З Днем Народження !


***
Забирай , подарунок свій ,
У день Народження розкрій ,
Невелика зверху пломба ,
Там всередині Подарунок - Бомба !


***
Будь красива і струнка, як на фабриці труба!


***
Бажаю , щоб твої м'які вушка завжди чули лише приємні слова . А твої пухнасті лапки тримали самі дорогоцінні подарунки. З Днем Народження , зайка!


***
Нехай буде життя малиною. Довгою , довгою , довгою ... Красивою , обалденной , мечтою потаємної ! Дорогий немов скарб , солодка! Як шоколад!


***
Коли лелека приніс тебе твоїм батькам - вони довго сміялися і спочатку хотіли узяти лелеку . Але тепер-то всі задоволені! З Днем Народження !


***
Нехай ті , хто не прийшов , лопнуть від заздрощів!
А ті , хто прийшов , - від веселощів .
Вітаю від усієї душі !


***
Живи , балдей , народжуй дітей !


***
Щастя, радості бажаю ,
Щоб удача усміхалася
І валюта приживалась ,
Чи не худнути і не повніти ,

Форми стрункі мати .
Щоб друзі боготворили ,
А рідні не лаяли .
На Канарах відпочивати ,

Ананаси поїдати .
Можна рябчика вкусити
І винцем його запити .
Щоб будинок , машина , дача

Були легкою завданням
І вирішувалися без праць
Силою лише чарівних слів .


***
В саду росли дві троянди , червона і біла . До червоній троянді підлітає джміль - "Роза давай я тебе запилюючи ? " Червона троянда - "Та ні , лети далі . " Підлітає джміль до білої троянді і каже - "Давай я тебе запилюючи ? " Біла троянда - " Ну давай" джміль запилюючи білу троянду і полетів. Вночі був страшний ураган ... На ранок червона троянда була зламана , а біла залишилася неушкоджена. Так давайте вип'ємо за те , щоб ти давала і не ламалася !


***
Раз , два , три , чотири , п'ять ,
Ми йдемо до тебе танцювати
З Днем Народження вітаємо ,
У шоколаді жити бажаємо .
Нехай щастить тобі в усьому ,
Будь щасливіше день за днем!


***
Щастя в усі кути !
Гроші в усі кишені !
І Здоров'я в усі органи !


***
Бажаю , щоб на кожній сторінці твого щоденника було записано:
«Зарплата », « Гонорар ! » , «Не забути отримати гроші! »


***
Бажаємо , щоб у житті щастя було ,
Удача вірним супутником була ,
І щоб завжди на життєвій дорозі
Вистачало горілки , пива і вина !


***
Щоб елось і пилося ,
Щоб хотілося і моглося ,
Щоб всяко і всюди
Було з ким і було де !


***
Бажаю , щоб у твоєму домі завжди стіл ломився від продовольства , а ліжко - від задоволення.
Гарні поздоровлення з днем народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий