воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Смс Привітання з Днем Народження Хрещеному у віршах

Якщо хрещений мій в ударі,
Він в боротьбі непереможний,
Хоч на рингу, іль татамі,
За столом, коли їмо!
Тато, хрещеник привітання
Шле тобі на СМС,
Будь здоровий ти, з днем народження!
Щастя, радості, чудес!


Милий хресний вітаю
І добра тобі бажаю
Щоб був щасливий ти завжди
І не стосувалася, щоб біда
Щоб всі плани збувалися
І з успіхом щоб зустрічалися
Щоб все було добре
І завжди тобі щастило
Щоб сонце яскраве світило
І удачею щоб накрило
Щоб робота була в радість
Вообщем життя було як насолода!!!


Хрещений батько, з Днем народження!
Вистачить тобі нехай терпіння,
Біди, негаразди подолати,
Не принижуватися і не хворіти.
Я бажаю тільки щастя,
Тільки радості участья.
Бог з тобою, Він все знає
І нехай тобі допомагає!


Ти, хрещений, мені рідною душею,
Мій найкращий друг, небагатослівний,
Але золотом рада будь
Блищить гострим мудрим словом!
Сьогодні від мене салют,
І з днем народження тебе,
Нехай терпкого вина наллють,
Для тосту і для привітання!


Не стань ти віком покірним,
Адже хоч куди ще мужик,
Можливість є, забудь про норми,
Хай править світлофор душі!
Великого, хрещений мій, здоров'я,
Днів радості темряву побажати,
Люблю тебе завжди пам'ятаю,
Завжди зможу допомогти і підтримати!


Нехай хресний посміхається
І радіє багато чому!
Йде по життю рівними
І світлими дорогами!
Удача дарує найкраще,
І щастя триває.
Будинок буде особистою фортецею,
А гроші не закінчуються!


Хресний, з святом тебе
Вітаю я, люблячи!
Щоб, як птаха в піднебессі,
Ти розправив два крила,
Щоб не знав ні про турботи,
Ні про біди ніколи!
Будь красивим і успішним,
Хрещений мій, рідний, завжди!


Я з днем народження вітаю
Сьогодні хрещеного батька.
Нехай, я від душі бажаю,
Посмішка не сходитиме з обличчя!
Здоров'я міцного і щастя,
Про хрещеницю не забувати,
У справах і життя – більше пристрасті,
Щоб з посмішкою згадувати!


Сьогодні у мене свято
Адже день народження хрещеного батька
Хочу вам щастя побажати
І ніколи не сумувати
Нехай тільки добрі слова
І від людей всіх похвала
Вам буде чутна так завжди
І нехай не зустрітися біда
Хочу щоб завжди ви раділи
І ні про що не метушилися
Щоб поруч були всі друзі
І не зустрічали ви брехні!!!


Хрещений батько мій,
Приклад мені у всьому.
Тебе вітаю я
З святковим днем!
Здоров'я бажаю,
Миру, добра,
Віри, щоб в серці вічно жила,
І щоб душа була молода!


Бажаю хрещеному батькові
Для задоволення і щастя
Веселим і здоровим бути
І приходити до нас у гості частіше!
Нехай ця дружня зв'язок
Все більше міцніє рік від року!
А життя, як книга, що складається
Із цікавих епізодів!


Що, хрещений, тобі побажати?
Здоров'я і головне – щастя!
Хочу я тебе вітати,
Хочу відвести всі негоди!
Удачі і більше тепла,
Щоб кожен твій день був!
І радості, миру, добра –
Щоб хресний завжди посміхався!


Вітаю в цей день я татка другого,
Милого, коханого, мудрого, рідного,
Без тебе мені в цьому світі було б, ох, не просто.
Я скажу від щирого серця – з Днем народження, хрещений!


Дбайливому хрещеному
Бажаю особистого щастя,
Здоров'я, настрою
І відмінного відпочинку!
Нехай швидко, із задоволенням
Будь-яку справу зладиться!
Нехай кращі можливості
Для життя будуть!


Ти, хрещений, мені рідною душею,
Мій найкращий друг, небагатослівний,
Але золотом рада будь
Блищить гострим мудрим словом!
Сьогодні від мене салют,
І з днем народження тебе,
Нехай терпкого вина наллють,
Для тосту і для привітання!


З днем народження вітаю
Хрещеного я поважаю
Він хороший у мене
Думав, що сказати півдня
І нарешті я вирішив
Адже я вас одразу полюбив
Будьте ви завжди веселим
І звичайно молодим
Позитивом наповнюйтеся
Посміхатися не соромтеся
І вас в житті чекає успіх
І справи підуть вгору!!!




Хрещений мій, дорогий,
Ти - чоловік хоч куди,
В іномарці дорогою
Ти для всіх - просто зірка!
Нехай провадить тебе доля,
Тільки в добрий путь,
І любов нехай завжди
Наповнює груди!


Коли ти під хрестом тримав,
Немовля було, що ангел,
Але, хрещений, я вже великий став,
Хочу до тебе на свято!
По-дорослому підняти келих,
Нехай лише, поки що, з соком,
Солідно буду тримати мова
Про головне і високому!


Бажаємо Вам на іменини,
Не хвилюватися без причини,
У хрещеного - веселий вид,
І Вам не потрібен Айболить.
Побільше в житті посміхатися,
Спокійним за долю залишитися,
Літати мріями, зріти в корінь,
А от хворіти, старіти – не сміти!


Дорогий хрещений, я Вам бажаю
Гори щастя, з них радості струмки,
Озера довголіття, знергии ключі,
Кришталеві потоки душевної теплоти,
На цілі сторіччя любові і доброти!

Комментариев нет:

Отправить комментарий